art deco

1. Data: 2003-03-18 23:19:31

Temat: art deco
Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam tu nicka baza kosztuje okolo 35 zl i mozna go kupic w lepszych
sklepach kosmtycznych(rzeczywiscie jest cudowna)
pozdrawiam nica

1. Data: 2003-03-19 08:25:51

Temat: Re: art deco
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

podepne sie pod watek - news dla dziewczat z krakowa - w drogerii
a'propos jest wyprzedaz art deco, wszystko -20%.
rog dietla i krakowskiej
acha, bazy juz nie ma :\

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-03-19 09:01:20

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> podepne sie pod watek - news dla dziewczat z krakowa - w drogerii
> a'propos jest wyprzedaz art deco, wszystko -20%.
> rog dietla i krakowskiej
> acha, bazy juz nie ma :\

Ahaha ale cienie sobie kupie!
Te w aplikatorze!

Dzieki! :)))

Kaska

1. Data: 2003-03-19 10:26:16

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ahaha ale cienie sobie kupie!
> Te w aplikatorze!
>
> Dzieki! :)))
>
> Kaska
>
> Witam. A gdzie to można dostac we Wroclawiu? I jeszcze jakie sa te cienie?
Może troszke wiecej na ich temat. Pozdrawiam.
Di

1. Data: 2003-03-19 10:55:21

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djemila" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może troszke wiecej na ich temat. Pozdrawiam.

Cien sypki, ktory wklada sie do ichniego aplikatora zakonczonego sprytna
gabeczka.
Bardzo ladnie sie rozprowadza, daje lekki efekt i mozna go precyzyjnie
nalozyc.
Kiedys z Kvenmadur spedzilysmy w tym sklepie jakies pol godziny na stoisku
ArtDeco:)

Jedyna wada to takie jakies zachowawcze kolory - wszystkie bardzo
bezpieczne - beze, szarosci i takie tam stonowane inne.

Zestaw cien plus aplikator kosztuje jakas stowke z tego co pamietam

Kaska

1. Data: 2003-03-19 10:58:46

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Jedyna wada to takie jakies zachowawcze kolory - wszystkie bardzo
> bezpieczne - beze, szarosci i takie tam stonowane inne.

eeee? zielone byly dwa, rozowe widzialam... a szary (02) akurat piekny,
mam taki sam cien.

> Zestaw cien plus aplikator kosztuje jakas stowke z tego co pamietam

e nieeee, az tyle to nie, bez znizki to chyba wklad ok 33 i aplikator
chyba podobnie.... a ze znizka to jeszcze fajniej :)
a cienie te 'zwykle' wychodza za jakies 17 zl.
tylko tam juz coraz mniejszy wybor, bo likwiduja....

1. Data: 2003-03-19 11:06:03

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"djemila" <d...@o...pl> wrote in message
> Witam. A gdzie to można dostac we Wroclawiu?
Poszukaj kilka (kilkanascie) watkow wyzej, bylo podawane :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-19 11:09:23

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eeee? zielone byly dwa, rozowe widzialam... a szary (02) akurat piekny,
> mam taki sam cien.

Ale wydawalo mi sie, ze one wszystkie sa wlasnie szarawe - nawet roz. Ale w
takim razie popatrzu i wybioru :)

> e nieeee, az tyle to nie, bez znizki to chyba wklad ok 33 i aplikator
> chyba podobnie.... a ze znizka to jeszcze fajniej :)

No to sie bardzo ciesze, jesli tak.
W takim razie wiem gdzie ide po pracy:)

Kaska

1. Data: 2003-03-19 11:16:05

Temat: Re: art deco(ot)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message
> Ale wydawalo mi sie, ze one wszystkie sa wlasnie szarawe - nawet roz. Ale
> takim razie popatrzu i wybioru :)

po cichu, po wielkiem cichu... Idu ja sobie piechotka przez Krakow i patrzu
za cieniu....:))
na ulicy cichosza i w Firlitach cichosza
nie ma tego nigdzie i juz mnie nerwy nosza
tu cichosza, tam cicho i w ogole ich ni ma
Chyba kupie Celiu, bo juz nie wytrzymam...
Kruszyna
(i co, pada na Brackiej? :)) )
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-19 11:30:26

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie ma tego nigdzie i juz mnie nerwy nosza
> tu cichosza, tam cicho i w ogole ich ni ma
> Chyba kupie Celiu, bo juz nie wytrzymam...

po cichu, po wielkiemu cichu...
idu sobie do A'propos na zwiadu
i patrzu... i widzu.... PRZECENU!!!...

Tu cien tani, tam szminka,