asertywnosc

1. Data: 2008-08-19 20:59:32

Temat: asertywnosc
Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sobie czytam, czytam pierwszy link stad:
http://www.google.pl/search?q=wikipedia+asertywno%C5
%9B%C4%87&num=50
o asertywnosci w wikipedii i mam wrazenie, ze "wszystko" jest, ze brakuje w
tej definicji opisowej jeszcze tylko tego,ze asertywni potrafia gotowac zupe
grzybowa. .
Co o tym sadzicie?

2. Data: 2008-08-19 22:54:33

Temat: Re: asertywnosc
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine wrote:
> [...]
> o asertywnosci w wikipedii i mam wrazenie, ze "wszystko" jest, ze
> brakuje w tej definicji opisowej jeszcze tylko tego,ze asertywni

Asertywność, to efekt pracy nad sobą (nad rozwojem własnym) w granicach
Złotej Zasady. Przecież wyraźnie jest to ujęte w formie definicji i dla
lepszego przybliżenia tej definicji wymieniono dziewięć składowych cech
takiej postawy. Podkreślono także, że jest to pstawa wyuczona czyli nabyta,
a nie wyssana z mlekiem matki.
Zupę grzybową może ugotować każdy - niezależnie od stopnia asertywności. :)

michał

3. Data: 2008-08-19 23:36:58

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal in news:g8fivc$hle$1@inews.gazeta.pl
%9B%C4%87&num=50
> Asertywność, to efekt pracy nad sobą (nad rozwojem własnym) w granicach
> Złotej Zasady. Przecież wyraźnie jest to ujęte w formie definicji

nie o tym pisalem, "troche" mnie nie zrozumiales.

> i dla
> lepszego przybliżenia tej definicji wymieniono dziewięć składowych cech
> takiej postawy.

osiem :)

> Podkreślono także, że jest to pstawa wyuczona czyli
> nabyta, a nie wyssana z mlekiem matki.

czytajac - zrozumialem; moze dlatego, ze nie bylem zaskoczony :)

> Zupę grzybową może ugotować każdy

jestes tego pewien ?

> - niezależnie od stopnia asertywności.

tego tez ?

5. Data: 2008-08-20 08:10:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine wrote:
> michal in news:g8fivc$hle$1@inews.gazeta.pl
%9B%C4%87&num=50

> nie o tym pisalem, "troche" mnie nie zrozumiales.

Wyraź się zatem jeszcze precyzyjniej...

> osiem :)

Osiem.

> czytajac - zrozumialem; moze dlatego, ze nie bylem zaskoczony :)

Możesz śmiało pisać o konkretach Twojego wrażenia po przeczytaniu opisu
asertywności w Wikipedii.

> jestes tego pewien ?

> tego tez ?

Tak naprawdę, to o czym chciałeś porozmawiać?

michał

4. Data: 2008-08-20 08:10:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine wrote:
> michal in news:g8fivc$hle$1@inews.gazeta.pl
%9B%C4%87&num=50

> nie o tym pisalem, "troche" mnie nie zrozumiales.

Wyraź się zatem jeszcze precyzyjniej...

> osiem :)

Osiem.

7. Data: 2008-08-20 10:37:53

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal in news:g8gjit$4p1$1@inews.gazeta.pl
[...............]
> Tak naprawdę, to o czym chciałeś porozmawiać?

rozbawila mnie POJEMNOSC pojecia asertywnosci pomieszczona w wikipedii.
slowotok.
az chce sie zapytac: czy czlowiek ktory nie jest asertywny moze przetrwac?
Tyle.
Ale nie az na "porozmawiać" :0

6. Data: 2008-08-20 10:37:53

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2008-08-20 12:25:18

Od: Marek Krużel <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 20 Aug 2008 12:37:53 +0200, kto: 1634Racine, co:

> rozbawila mnie POJEMNOSC pojecia asertywnosci pomieszczona w wikipedii.

nie cierpię wzorców, obrzydliwość

9. Data: 2008-08-20 12:25:18

Od: Marek Krużel <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2008-08-20 19:15:17

Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel in news:g8h2fe$a5d$1@news.onet.pl
> Kiedy: Wed, 20 Aug 2008 12:37:53 +0200, kto: 1634Racine, co:
> nie cierpię wzorców, obrzydliwość

ja o jednym, Ty o czyms innym :)
no dobra.
eot