autosugestia

1. Data: 2000-09-29 20:49:34

Temat: autosugestia
Od: "Krainski" <k...@z...tarnow.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

A chce się Was zapytać , co w ogóle myślicie o autosugestii, oraz o
sugestii?
Jaki ma na nas wpływ, co powinniśmy robić?
Paweł ' Peyo ' Kraiński

1. Data: 2000-09-30 01:06:00

Temat: Re: autosugestia
Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krainski <k...@z...tarnow.tpsa.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39d4fec7$...@n...vogel.pl...
> A chce się Was zapytać , co w ogóle myślicie o autosugestii, oraz o
> sugestii?
> Jaki ma na nas wpływ, co powinniśmy robić?
> Paweł ' Peyo ' Kraiński

Myśleć pozytywnie bo to ma duży wpływ na życie, a tragedia polega na
tym, że mało osób widzi jak wielki.
Kto wierzy w porażkę staje mu się porażka.
Kto wierzy w powodzenie, powiedzie mu się.

Trzeba zdekoncentrować się z negatywnego myślenia, nauczyć się sterować
wolą, by tworzyć miłość i radość... dobre samopoczucie...

j...

1. Data: 2000-09-30 10:21:24

Od: Radoslaw Lidak <l...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Sep 2000 03:06:00 +0200, "bary" <f...@k...net.pl> wrote:

> [...]
>
>Trzeba zdekoncentrować się z negatywnego myślenia, nauczyć się sterować
>wolą, by tworzyć miłość i radość... dobre samopoczucie...

Niby o tym wiem, ale jakos nie moge sie przelamac. Kojarzy mi sie to z
Amway-em (nie nabijam sie - to powaznie moj problem).

Radoslaw Lidak

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Student jest jak wierny, poczciwy pies - siedzi, dobrze
mu z oczu patrzy, kiwa glowa i nic nie rozumie!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2000-09-30 10:44:42

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Radoslaw Lidak <l...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@4...com..
.

> Niby o tym wiem, ale jakos nie moge sie przelamac. Kojarzy mi sie to z
> Amway-em (nie nabijam sie - to powaznie moj problem).

To jest kwestia IMO nawyków myślowych. Kwestia wiary w radość, ale jak
wierzyć w pozytywną sugestię gdy nawyki myślowe 'przywiązują', przylepiają
świadomość do negatywnych bodźców formujących negatywną. I wobec tego
człowiek jest rozdarty. Trzeba nauczyć się odzwyczajać od tych 'nałogów'
myślowych. I nauczyć się sterować w pełni koncentracją - przeskakiwanie z
jednego zadania myślowego na zupełnie inne i odczuwanie pełni świadomości. W
tym pomaga medytacja.

> Radoslaw Lidak

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Student jest jak wierny, poczciwy pies - siedzi, dobrze
> mu z oczu patrzy, kiwa glowa i nic nie rozumie!
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cóż z życia wzięte ;)

pozdr,

j...

1. Data: 2000-09-30 12:20:41

Od: "Monka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krainski" <k...@z...tarnow.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> A chce się Was zapytać , co w ogóle myślicie o autosugestii, oraz o
> sugestii?
> Jaki ma na nas wpływ, co powinniśmy robić?

autosugestię każdy przerabia na co dzień
- jest to podstawą funkcjonowania człowieka
sugestia również - każda aktywność na zewnątrz, jest z nią związana.

jak sądzę pytanie sprowadza się do skali.

tak. autosugestia ponad miarę nazywa się prostacko fantazjowaniem,
a sugestia kłamstwem. ;-)

życząc umiarkowania
pozdrawiam
M-A

1. Data: 2000-09-30 17:54:22

Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

> Niby o tym wiem, ale jakos nie moge sie przelamac. Kojarzy mi sie to z
> Amway-em (nie nabijam sie - to powaznie moj problem).
>
> Radoslaw Lidak

Nie wiesz nawet ile tracisz!
Polecam Ci sie na priva. Na wlasnym przykladzie moge udowodnic Ci ile
mozna osiagnac poprzez prace nad soba.
Obecnie spelnily mi sie moje wszystkie najskrytsze marzenia i jeszcze
troche.

pzdr
sezal

s...@y...com

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-10-01 22:45:57

Od: "sssboa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Trzeba zdekoncentrować się z negatywnego myślenia, nauczyć się sterować
> wolą, by tworzyć miłość i radość... dobre samopoczucie...
Hehe
to nie żadna sugestia tylko typowa paplanina z popularnych poradników, w
życiu cwanym trzeba być.
pozdro
boasss

1. Data: 2000-10-02 11:07:30

Od: "LeFF" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby o tym wiem, ale jakos nie moge sie przelamac. Kojarzy mi sie to z
> Amway-em (nie nabijam sie - to powaznie moj problem).

I dlatego nie mozesz sie przelamac? Co masz przeciwko Amway'owi,
a w szczegolnosci ich metodom motywowania???
Chcesz sie dowiedziec wiecej interesujacych rzeczy o sile autosugestii,
poszukaj w internecie informacji o Silvie, NLP...

Pozdrawiam...
vVojtek.

1. Data: 2000-10-04 09:08:47

Od: Radoslaw Lidak <l...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Oct 2000 13:07:30 +0200, "LeFF" <w...@b...gnet.pl> wrote:

>I dlatego nie mozesz sie przelamac?

Właśnie nie wiem. Możliwe.

> Co masz przeciwko Amway'owi, a w szczegolnosci ich metodom motywowania???

W tym przypadku Amway to tylko symbol - podobnych firm jest sporo.
Miałem nieszczęście uczestniczyć w kilku takich spotkaniach. Wyszedłem
chory.
Nie neguję skuteczności tych działań, naprawdę. Piszę
_tylko_o_swoich_odczuciach. Niestety kiedy patrzę na coś takiego, to
czuję tylko przerażenie i zażenowanie.

>Chcesz sie dowiedziec wiecej interesujacych rzeczy o sile autosugestii,
>poszukaj w internecie informacji o Silvie, NLP...

Właśnie jestem w trakcie - dzięki.

Radosław Lidak

Student jest jak wierny, poczciwy pies - siedzi, dobrze
mu z oczu patrzy, kiwa głową i nic nie rozumie!

Wypracowanie
Psychoterapia, szkoly
Po miesiacu
Totem