avocado

1. Data: 2003-06-24 20:34:31

Temat: avocado
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

czyli ta firma od stanikow. juz kiedys pytalam, ale bede sie powtarzac :)
ciagle sie lamie, czy czegos od nich nie zamowic, wiec prosze uprzejmie o
wypowiedzi zadowolonych/niezadowolonych klientek. najlepiej tych z miseczka
D i wieksza :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-06-24 21:33:45

Temat: Re: avocado
Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> ciagle sie lamie, czy czegos od nich nie zamowic, wiec prosze uprzejmie o
> wypowiedzi zadowolonych/niezadowolonych klientek. najlepiej tych z

Witaj
Ja niedawno zamawiałam od nich stanik 75 D, więc moze Cię zainteresuje.
Zamówiłam najpierw jeden taki bardziej sportowy, okazał się za duży,
miseczki strasznie się marszczyły, przez co biust wydawał się większy, a był
to stanik który miał zmniejszać optycznie rozmiar. Wymieniłam na inny i
okazał się taki sam jak ten pierwszy, miseczki też się marszczyły. Odesłałam
i dałam sobie spokój. Widocznie mają jakieś inne 75 D niz ja zwykle noszę.
Tyle moich uwag. Ogólnie to ich staniki ogromnie mi się podobają, gdyby
mozna je bylo gdzieś przymierzyć od razu.
Pozdrawiam
Mary

1. Data: 2003-06-25 05:09:34

Temat: Odp: avocado
Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zamowilam wlasnie wczoraj juz 3 komplet bielizny u nich
Zamawiam telefonicznie i zawsze uwaznie slucham co mowi pani ktora tam sie
dzi
Mam miseczke D a do tego duzo pod biustem wiec ciezko dobrac cos odpowiedn
iego
Przy niektorych biustonoszach jest tam uwaga-"jezeli wachasz sie miedzy dw
oma rozmiarami miseczki wybierz ten wiekszy/mniejszy"
I tak np. jeden biustonosz kupilam jak zwykle D ale okazal sie za duzy (nie
doczytalam uwag)
Wiec wymienilam na C i jest super
Przy kolejnym zamowieniu uwaznie juz czytalam i sluchalam Pani i wybralam D
i jest super :) jestem bardzo zadowolona bo zawsze mialam trudnosci w kupi
eniu ladnej bielizny
Wiec ja polecam jak najbardziej ale trzeba sie dobrze obmierzyc

Pozdrawiam Zuzanna

Użytkownik Mary <m...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:bdag34$so0$...@k...task.gda.pl...

1. Data: 2003-06-25 05:51:14

Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dasida <z...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdbap5$q2$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Wiec wymienilam na C i jest super
> Przy kolejnym zamowieniu uwaznie juz czytalam i sluchalam Pani i wybralam

Przy moim staniku, który wybrałam, była informacja, żeby wybrać wiekszy
jeżeli waham się przy dwóch rozmiarach. Ja zamówiłam D, bo taki noszę, czyli
wcale nie wiekszy i był za duży. Nie miałam na co wymienić, bo modele które
zamawiałam nie miały miseczki C.
Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2003-06-25 19:04:39

Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciagle sie lamie, czy czegos od nich nie zamowic, wiec prosze uprzejmie o
> wypowiedzi zadowolonych/niezadowolonych klientek. najlepiej tych z

Zamówiłam stanik D i majteczki do kompletu, przysłali ślicznie zapakowane.
Do tej pory (a minął juz pewnie rok odkad zamawialam) jestem szczesliwą
posiadaczką tego kompletu :) A w lipcu mam imieniny to mi maz moze kupi
jakis nastepny ;-)
pozdr.
H.

1. Data: 2003-06-25 21:33:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jun 2003 21:04:39 +0200, Harmony Wroclaw <h...@w...pl> wrote:
:
[...]
: >
[...]

dzieki za wszystkie info. mnie ciagle kusi ta Salamanka, oj kusi...

kasica

1. Data: 2003-06-26 05:17:47

Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za wszystkie info. mnie ciagle kusi ta Salamanka, oj kusi...
>
> kasica

Salamanka jest faktycznie piekna mam ja
I wlasnie ten model musialam wymienc na mniejszy z D na C

neutrogeny krem do rak
[Łódź] Byłam u fryzjera
calkowicie [OT]
calkowicie [OT]