avon

1. Data: 2003-05-12 22:44:23

Temat: avon
Od: "Agnieszka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do konsultantek avon'u: Czy warto zostac konsultantką, żeby
kupowac kosmetyki dla siebie i kilku znajomym ?? Jeśli tak to jak to zrobić?
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-05-13 08:58:20

Temat: Re: avon
Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie do konsultantek avon'u: Czy warto zostac konsultantką, żeby
> kupowac kosmetyki dla siebie i kilku znajomym ?? Jeśli tak to jak to
zrobić?

Warto!
Ja tak zrobilam jak zmieniłam miejsce zamieszkania i zabrakło mi
konsultantki i regularnych dostaw jeszcze ciepłych katalogów :-)
Zadzwoń na infolinię 0801 353 303 i tam powinni Ci doradzić do kogo z
Twojego miasta/okręgu powinnaś się zgłosić - będzie to tak zwany koordynator
i na pewno bardzo się ucieszy, bo ma za zwerbowanie konsultantki pewne
plusiki w Avon.
Jeśli mieszkasz w mieście gdzie Avon ma otwarty sklep dla konsultantek to
odpadnie Ci sprawa skladania zamówień na okreslone kwoty - ja tak robię: jak
nie mam kwoty do zamówienia to kupuję w sklepie - rabaty bez zmian :-)
Warto, warto.... tyle, że wydaję więcej na kosmetyki niż kiedyś... tak ok.
30-40 zł. na kampanię (1 miesiąc).

Pozdrowionka!
M.

1. Data: 2003-05-13 11:57:01

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie mam kwoty do zamówienia to kupuję w sklepie - rabaty bez zmian :-)
> Warto, warto.... tyle, że wydaję więcej na kosmetyki niż kiedyś... tak ok.

I tu musze zmartwic. Od kampanii 10/2003 w sklepie tez trzeba zrobic
"obrot", tzn. zakupy za 160 zlotych. w ogole zmienily sie progi od ktorych
przyznawany jest upust.
Jezeli wsrob rodziny, znajomych itd pozbierasz zamowienia na kwote 160
zlotych, to twoje zakupy (za 36 zlotych beda za darmo).

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-05-13 14:07:57

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tu musze zmartwic. Od kampanii 10/2003 w sklepie tez trzeba zrobic
> "obrot", tzn. zakupy za 160 zlotych. w ogole zmienily sie progi od ktorych
> przyznawany jest upust.

Już tłumaczę jak to działa (de facto od kampanii 12 a nie 10 ma to wejść)
1. jesli z poprzedniej kampanii (10/11) masz wypracowany upust (np.23%) to
robisz w sklepie zakupy na dowolną kwotę i nie płacisz żadnych dodatkowych
kosztów, i zachowujesz swój upust (czyli tu: 23%)

2. jesli z poprzedniej kampanii (10/11) nie miałaś zamówienia, albo/i nie
wypracowałaś upustu, to przy zakupach poniżej 160 zł. nie dostajesz żadnego
upustu, ale i nie ponosisz żadnych koszów dodatkowych. Jeśli natomiast masz
zakupy na kwotę powyżej 160 zł. otrzymujesz przynależny do tego upust - 23%.

Nie wiem jak to się dzieje, ale zawsze mam zamówienia na minimum 160 zł
(ostatnio poszłam do sklepu bo nie chciała czekać do poniedziałku ;-))))
No zobaczymy...

Poza tym, osobiście nie jestem nastawiona na wielki zarobek, a raczej na
kupno taniej kosmetyków dla siebie. Oby 161 zł ;-))))) Nie... no oczywiście,
im więcej tym lepiej...

M.

1. Data: 2003-05-13 15:30:50

Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sekret wrote:

> [...]
> zakupy na kwotę powyżej 160 zł. otrzymujesz przynależny do tego upust - 23%.

Witam!

Cztery miesiace temu zostalam konsultantka tylko po to zeby taniej
kupowac kosmetyki dla siebie, mamy i siostry. W tamtym miesiacu nie
zrobilam zakupow na kwote powyzej 160 zl. Czy jezeli z tego katalogu
bede chciala jednorazowo wydac w sklepie 160 zl to jednak otrzymam ten
upust (mimo ze w tamtej kampanii nie przekroczylam 160) czy nie. Czy po
wydaniu min. 160 upust otrzymam dopiero w nastepnym miesiacu? Z gory
dziekuje za odpowiedz. Oczywiscie mam na mysli tylko zakupy w sklepie.

Aga

---------------------------------------
pozdrawia: Agnieszka
e-mail : a...@p...com
www : kaja.topnet.pl

1. Data: 2003-05-13 15:52:48

Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka" <a...@p...com> napisal w wiadomosci

> [...]
> wydaniu min. 160 upust otrzymam dopiero w nastepnym miesiacu? Z gory
> dziekuje za odpowiedz. Oczywiscie mam na mysli tylko zakupy w sklepie.

Tak, ale musza to byc zakupy na 160 zl jednorazowo. Jezeli zamowisz np. na
40 czy 50 zl to dopóki nie dozbierasz do 160 nie dostajesz niestety upustu.

pozdr.
H,

1. Data: 2003-05-13 21:45:16

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie wiem jak to się dzieje, ale zawsze mam zamówienia na minimum 160 zł
> (ostatnio poszłam do sklepu bo nie chciała czekać do poniedziałku ;-))))

Ja juz jestem w kampanii 14 i ten opust obowiazuje mnie od 12 kampanii, ale
zdzierstwo. Ale co do konsultantek to naprawde wrto zostac. Masz opust 23%
na zamowienie do 700 zl i w pierwszych 6 kampaniach jest taka proimocja dla
nowych konsultantek dostajesz w kazdej kampani kosmetyk za darmo, (musisz
byc aktywna w 6 kampaniach, cyzli 3 katalogach), oprocz tego przysylaja
rozne kosmetykiz a darmo. Zawsze moge zrobic prezent mamie lub odsprzedac i
wtedy jest dodatkowa kasa:-)

1. Data: 2003-05-15 21:46:38

Od: "Ptysia" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)) ja na kampanie wydaje jakies 100 i za kazdym razem mnie boli serce

Re: Jak sie pozbylam cellulitu - do Skakanki
Re: Jak sie pozbylam cellulitu - do Skakanki
jaki depilator
krem ochronny UVA i UVB Eris?
[wawa] dermatolog