awans a rozmnazanie sie:-)

1. Data: 2003-10-01 19:18:49

Temat: awans a rozmnazanie sie:-)
Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie mysle...:-)
Mam prawie 27 lat, meza i prace w szkole jako kontraktowy.
Zeby zostac nauczycielem mianowanym musze "stażowac" prawie 3 lata...
Potem - wedlug przyszlego zarzadzenia oszczednosciowego pani minister od
siedmiu bolesci - 3 lata przerwy na rozmyslanie nad dokonaniami i w
miedzyczasie studia podyplomowe, zeby zostac dyplomowanym.
Nastepnie - po kolejnych 3 latach bede odbywac staz na dyplomowanego.
W sumie: w wieku 35 lat (zalozmy) bede dyplomowanym.
Pytanie: TO KIEDY JA QRDE ZNAJDE CZAS NA RODZENIE DZIECI????
Edytka-

"a ostatnio w polsce wszystko oprócz moczu to gówno"

2. Data: 2003-10-01 19:50:23

Temat: Re: awans a rozmnazanie sie:-)
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłaniam się, dnia śro 1. października 2003 21:18 ktoś podpisujący się jako
edymon napisał(a):

> [...]
> W sumie: w wieku 35 lat (zalozmy) bede dyplomowanym.
> Pytanie: TO KIEDY JA QRDE ZNAJDE CZAS NA RODZENIE DZIECI????

Spoko. Teraz przerwa pomiędzy mianowanym a dyplomowanym będzie wynosić 12
lat. Akurat odchowasz młode :-)

Inna sprawa, że po co się rozmnażać? W kraju coraz gorzej...

--
Przemysław Adam Śmiejek

Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

3. Data: 2003-10-01 20:08:07

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tristan Alder napisał:

> Spoko. Teraz przerwa pomiędzy mianowanym a dyplomowanym będzie wynosić 12
> lat. Akurat odchowasz młode :-)
>
> Inna sprawa, że po co się rozmnażać? W kraju coraz gorzej...

Instynkt, qrde, instynkt... Hormony szaleją....

4. Data: 2003-10-01 22:10:51

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłaniam się, dnia śro 1. października 2003 22:08 ktoś podpisujący się jako

Mało Ci wychowanków w szkole? :-)

5. Data: 2003-10-02 13:52:11

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tristan Alder napisał:

> Kłaniam się, dnia śro 1. października 2003 22:08 ktoś podpisujący się jako

> Mało Ci wychowanków w szkole? :-)

No wlasnie jedno bym chciala normalne miec, i jest szansa, ze to bedzie
moje:-)))

6. Data: 2003-10-02 20:00:14

Od: "AśkaS" <j...@m...widzew.net> szukaj wiadomości tego autora

Nie śmiejcie się , to poważna sprawa, jak się nie rozmnożymy , to kogo
będziemy uczyć??? :-)

7. Data: 2003-10-02 21:09:44

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłaniam się, dnia czw 2. października 2003 22:00 ktoś podpisujący się jako
AśkaS napisał(a):

> Nie śmiejcie się , to poważna sprawa, jak się nie rozmnożymy , to kogo
> będziemy uczyć??? :-)

E, zanim oni dorosną to my przejdziemy na emeryturę :-)

Poza tym -- jeśli nie będzie kogo uczyć, będzie spokój :-)
Ja tam wolę uczyć w mniejszej klasie niż w przeludnionej.

8. Data: 2003-10-16 17:47:25

Od: "sign" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widze problemu... obecnie przynajmniej KN dopuszcza mozliwosc nawet
spedzenia calej ciazy w domu bez przerywania stazu (zwolnienie mozna miec na
niecale 9 miesiecy)
ja tak zrobilam - pół roku zwolnienia (ciąza zagrozona), macierzynski (on
stazunie przerywa), potem wakacje... w wakacje juz lecial mi na nowo staz
(tzn. poczatek koncówki) koniec stazu w marcu - przedluzylo mi sie wszystko
o rok, ale spokojnie urodzilam dziecko w wieku do tego stosownym :-)

dyplomowany a liczba nadgodzin
Nauczanie blokowe -- przestarzała metoda?
Prosba o plan wynikowy z TI i informatyki
DO WYNAJECIA
rozkłady materiału