awaria pralki - naprawiać?

1. Data: 2005-01-02 10:21:35

Temat: awaria pralki - naprawiać?
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja pralka padła na pysk:)??
Tzn. puscilem pranie - programator doszedl do konca, ale po otwarciu drzwi
wylala sie woda i okazalo sie, ze ubrania są w wodzie. Proszek nie został
zabrany z drugiej komory - zostalo wykonane tylko pranie wstepne -
zasadnicze juz nie.
Woda nie zostala wypompowana.
Czy na podstawie takich objawów ktos moze powierdziec co sie zepsulo i ew.
jaki jest koszt naprawy?

JR

PS. Pralko-suszarka ARDO WX1000 (5 lat)

2. Data: 2005-01-02 12:35:02

Temat: Re: awaria pralki - naprawiać?
Od: "andy" <andyro @ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Woda nie zostala wypompowana.
> Czy na podstawie takich objawów ktos moze powierdziec co sie zepsulo i ew.
> jaki jest koszt naprawy?
sprawdz czy filtr nie jest zapchany

------------------------------
Mazury - czarter jachtu Pegaz
www.republika.pl/rocichy/

3. Data: 2005-01-02 13:03:09

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprawdz czy filtr nie jest zapchany

nie jest...

JR

4. Data: 2005-01-02 13:46:31

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR"

> nie jest...

wyciag pompe i wyczysc - jak nie pomoze - to wymien na nowa

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

5. Data: 2005-01-02 13:58:23

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:
> Woda nie zostala wypompowana.

Pompka wodna - przynajmniej u mnie było podobnie. Ardo A600 ok. 2 lata temu
podobny przypadek. Naprawił mi tata "złota rączka" także koszt naprawy tylko
nowa pompka ok. 40 zł. Obecnie pralka ta ma ok. 10 lat i znowu szwankuje -
tym razem ma problem z wirowaniem, gdy węwnątrz znajduje się nawet pół
wsadu. Na jutro znowu zamówiłam tatę, może uda się ją jeszcze uratować.
Jezeli zdecydujesz się na naprawę napisz co jej było :) .

Udanej naprawy (myślę że 5 lat to nie jest dużo jak na normalnie
eksploatowaną pralkę - ja np. 2-3 tydz. - i gdybym była w podobnej sytuacji
próbowałabym ją naprawić, nawet jeżeli nie chodzi tu o pompkę)
Ania

6. Data: 2005-01-02 14:06:41

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyciag pompe i wyczysc - jak nie pomoze - to wymien na nowa

a gdzie ta pompka i jak ją wymienić/wyczyscic
gdzie kupić nową?

JR

7. Data: 2005-01-02 14:13:33

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:
> a gdzie ta pompka i jak ją wymienić/wyczyscic
> gdzie kupić nową?

Musisz zdjąć górne wieko z pralki i pewnie ją tam zobaczysz. tata kupił nową
u gości, który naprawia pralki - poszukaj jakiegoś serwisu AGD i spróbuj
kupić tam do odpowiedniego modelu pralki. Ale to tylko moja sugestia, może
to coś innego szwankuje?

Ania

8. Data: 2005-01-04 09:31:19

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 2 Jan 2005 11:21:35 +0100, na pl.rec.dom, JerzyR napisał(a):

> [...]
> Woda nie zostala wypompowana.
> Czy na podstawie takich objawów ktos moze powierdziec co sie zepsulo i ew.

blad programatora... wykonaj jeszcze raz taki sam zabieg prania i
obserwuj... moze to byc tylko drobna sprawa... a poza tym jasne ze
naprawiac, wartosc naprawy niepowinna byc jakas horendalna

9. Data: 2005-01-04 10:55:21

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> blad programatora... wykonaj jeszcze raz taki sam zabieg prania i
> obserwuj... moze to byc tylko drobna sprawa... a poza tym jasne ze
> naprawiac, wartosc naprawy niepowinna byc jakas horendalna

Potwierdzam - dodam tylko że warto jeszcze sprawdzić czy w momencie (lub
minutkę później) wystąpienia błędu (ominięcia którejkolwiek funkcji przez
programator) nie wzrasta niebezpiecznie jego temperatura. To są objawy
nadpalenia styków. Od kiedy zaczęto oszczędzać na kosztach metali do
styków - jest to częsta przypadłość. Może być jeszcze kilka innych przyczyn,
ale tą polecam pierwszą w kolejności.

Powodzenia. Reksio

10. Data: 2005-01-04 21:21:28

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pompa do wymiany.

podłączenie wkładu kominkowego do komina
[kuchenka mikrofalowa] "zaawansowane" funkcje
do siego roku
Podwyzka cen energii
Iraqi Beheaded