azalia pontyjska - jak rozmnożyć??

11. Data: 2003-05-19 17:51:40

Temat: Re: azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bab4lf$h6j$1@nemesis.news.tpi.pl Iza Wójcik
<g...@g...pl> napisał(a):

> A znacie zacny gospodarzu takie przyslowie: kto rano wstaje temu pan Bog
> daje?

Hejka. Znam. Mimo, że należę do sów, to praca wymagała ode mnie
wczesnego wstawania. Teraz nie muszę się zrywać po nocy, a szkoda. Krowy też
potrafię doić dojarką elektryczną. :-)
Pozdrawiam bosko Ja...cki

PS. Morgenstunde hat Gold im Munde - prawda Irku?

12. Data: 2003-05-19 19:43:05

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza Wójcik" <g...@g...pl> wrote in message

> Moje dwie azalie pontyjskie mnoza sie same z siebie jak wsciekle. Wokol
niej
> jest wiecznie pelno "mlodzikow" a im wiecej sie wokol niej plewi i dlubie,
> tym wiecej nowych odrostow wypuszcza. Zaczynam nawet podejrzewac, ze
> rozrasta sie jak sumak - gdzie uszkodzisz korzen - tam masz nowa sadzonke
> ;-).
> Nie zebym tam narzekala ale wydaje mi sie to niezbyt normalne.

A co robisz z tym nadmiarem sadzonek?

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2003-05-19 19:43:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> A jak wstaje to o tej porze właśnie doi krowy a nie ogląda TV. Ja już
> przestałam ogladać, człowiek zrywa się rano i przez 10 minut oglada jak
> sypać ziemię do doniczki. Czasem pokażą przez 1 minutę jakieś ciekawe
> rzeczy(kwiatki, drzewka) ale to stanowczo za mało żeby się poświęcać.

Nagrać i obejrzeć tę minutę przewijając. Czasami zresztą są takie porady, że
tarzać się można ze śmiechu:-))))))))

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2003-05-19 20:03:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Iza Wójcik" <g...@g...pl> writes:

> A znacie zacny gospodarzu takie przyslowie: kto rano wstaje temu pan Bog
> daje?

Mówią też: Kto rano wstaje innym spać nie daje...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec z miasteczka Wiesiołe
Użądlony raz został przez osę.

15. Data: 2003-05-19 20:28:24

Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co robisz z tym nadmiarem sadzonek?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Moge sie dzielic, jesli tylko wykazesz taka wole ;-)))).
Na razie z braku koncepcji i reorganizacji ogrodu sa "przy matce" ale sa juz
na tyle duze, ze najwyzszy czas zeby "poszly na swoje".
W zeszlym roku jedna sztuke probnie przesadzilam ( ale malenka, zeby straty
jakby co byly mniejsze) i przyjela sie pieknie. Jeszcze nie kwitnie , bo to
dzieciak ale mysle, ze w przyszlym roku......., kto ja tam wie.
Iza Wójcik

16. Data: 2003-05-19 20:54:57

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:m1iss69018.fsf@sapijaszko.net Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> napisał(a):

> Mówią też: Kto rano wstaje innym spać nie daje...

Hejka. Co by nie mówić, to chłop śpi a mu rośnie. :-)
Pozdrawiam sennie Ja...cki

17. Data: 2003-05-19 21:02:07

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> Hejka. Co by nie mówić, to chłop śpi a mu rośnie. :-)
> Pozdrawiam sennie Ja...cki

To idźcie Wy spać, i niech Wam rośnie :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Sunął raz samotnie chłop na Biegun
Miał tylko psi zaprzęg zamiast kolegów

18. Data: 2003-05-19 21:43:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> To idźcie Wy spać, i niech Wam rośnie :)

hehe
brzuszek...
:)
pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

19. Data: 2003-05-19 22:00:17

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hehehe,czyj brzuszek??:))))

Pozdrawia boletus edulis!!!!!!

20. Data: 2003-05-19 22:29:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hehehe,czyj brzuszek??:))))
>
> Pozdrawia boletus edulis!!!!!!
:)
od zimy zgubilem ponad 10 kilogramow
:))))
edulis ma gruba podstawe
taki padzierz jak Ty to tylko kozlarzem lub muchomorem molgby byc
:)
z pozdrowieniami usmiechami
_hehehe

cieniste zacisze