babcine sposoby ...

1. Data: 2004-05-23 15:54:17

Temat: babcine sposoby ...
Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Tak sie zastanawiam czy sa jakies babcine sposoby na poprawienie stanu
swojej urody .....jak znacie to piszcie!!!

1. Data: 2004-05-23 16:36:34

Temat: Re: babcine sposoby ...
Od: "Monika Kotelba" <m...@w...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

Ja tez interesuje sie nie tylko kosmetykami ktore bez trudu mozna kupic ale
ile kosztuja....-))
Wiem o paru sposobach na rozne dolegliwosci:
1. Na paznokcie i skorki- sok z ananasa+oliwa, razem lekko podgrzac
2. Tonik na noc- sok z ananasow+kilka kropel witaminy E
3. Sok cebulowy- wzmacnia kosci, wlosy, cere staje sie alabestrowa
Trzeba posiekac cebule, posypac cukrem i pozostawic na kilka godzin w
cieple. Wycisniety sok pic 1 lyzeczke po jedzeniu.
4. Maseczka- sok wycisniety z pomidora polozyc na twarz na pol godziny
5. Bialko ubite na przebarwienia
6. Sok z winogron na wypryski.

Jesli ktos ma inne pomysly, prosze o odpowiedz.
monika

1. Data: 2004-05-23 16:41:13

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Kotelba" <m...@w...poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:c8qjpq$o18$1@inews.gazeta.pl...

> 3. Sok cebulowy- wzmacnia kosci, wlosy, cere staje sie alabestrowa
> Trzeba posiekac cebule, posypac cukrem i pozostawic na kilka godzin

ja slyszalam ze taki sok z cebuli jest na kaszel ......:)

pozdr

1. Data: 2004-05-23 16:51:54

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> ja slyszalam ze taki sok z cebuli jest na kaszel ......:)

Też. :)
On jest ogólnie bogaty w witaminy i minerały.
Pediatra moich dzieci, zaleca go profilaktycznie w okresie przeziębieniowym
i na wzmocnienie, cały rok dla chucherek zamiast witamin syntetycznych.
Tyle że kazał jeszcze pół cytryny do tego dodawać i codziennie świeży robić.

Sowa

1. Data: 2004-05-23 17:16:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Granula" <g...@g...pl> wrote in message news:c8qhf9$eqa$1@inews.gazeta.pl...

> Tak sie zastanawiam czy sa jakies babcine sposoby na poprawienie stanu
> swojej urody .....jak znacie to piszcie!!!

a czemu nie skorzystasz z nowoczesnych kosmetykow,
opracowanych w laboratoriach, o ktorych nasze
babcie nie snily nawet?

iwon(k)a

1. Data: 2004-05-23 17:22:08

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 May 2004 17:54:17 +0200, na pl.rec.uroda, Granula napisal(a):

> Tak sie zastanawiam czy sa jakies babcine sposoby na poprawienie stanu
> swojej urody .....jak znacie to piszcie!!!

Babcie mają to do siebie, że korzystają z dziadków ;)

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

1. Data: 2004-05-23 18:16:38

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> a czemu nie skorzystasz z nowoczesnych kosmetykow,
> opracowanych w laboratoriach, o ktorych nasze
> babcie nie snily nawet?

A dlaczego by nie korzystać z jednego i drugiego?:-) Do tej pory,
niektóre domowe sposoby dbania o urodę są niezastąpione (np. olej
rycynowy na włosy i paznokcie). Ponadto ich zaletą są niskie koszty.
Ja na przykład, nie wyobrażam sobie stosowania kupnych peelingów do
ciała - używam albo soli albo, ostatnio fusów z kawy.
Piszcie dziewczyny, piszcie:-) Ja postaram się to pozbierać i umieścić
na stronie pru (już kilka przepisów podawanych na grupie tam jest) -
jeśli nie macie nic przeciwko temu? Będzie łatwiej szukać:-)

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-05-23 19:58:20

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

podaj adres tej sronki potem dobrze? :)

tonik z cytryny z wodą lub herbatą ( na wągry i zmniejsza pory dodatkowo
cera staje sie promienna)

zaparzona pokrzywa i skrzyp +lście brzozy - polewać włosy ( ja tak robię
ale ostatio napar była tak mocny, nieźle zielony że moje blond włosy jakby
się przyciemniły więc może troszke go rozcieńczać z wodą)

drożdże ze śmietaną i cytryną - ważne aby były bardzo gęste i na maseczkę

gorący olej na paznokcie( wyglądają jak tipsy )

kąpiele w wywarze z pokrzywy i skrzypu 9 skóra jest zdrowa , jedrna i działa
przeciw wolny m rodnikom)

ja juz ususzyłam całą kopę pokrzywy i skrzypu:)) na zimę

olej z pestek z winogron pod oczy i oczywiście genialny przepis Hafsy :
fusy z kawy pod oczka.

1. Data: 2004-05-23 20:32:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote in message

> A dlaczego by nie korzystać z jednego i drugiego?:-)

jakos zawsze wole produkty sprawdzone. a wpolczesne
kosmetyki sa zdecydowanie lepsze i efektywniejsze
od np oleju rycynowego, ktory nie wiadomo co jeszcze
zawiera oprocz tego co od niego oczekujemy.

iwon(k)a

1. Data: 2004-05-23 22:49:07

Od: "SloMa" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakos zawsze wole produkty sprawdzone. a wpolczesne
> kosmetyki sa zdecydowanie lepsze i efektywniejsze
> od np oleju rycynowego, ktory nie wiadomo co jeszcze
> zawiera oprocz tego co od niego oczekujemy.

zebys sie czasem nie zdziwila jak jakiegos uczulenia dostaniesz.
zauwaz, ze kiedys nie bylo tylu alergii na rozne rzeczy,
a teraz co jedna babka to jakies problemy z cera...
Od czego to? od chemii oczywiscie.
takze nie przeceniaj zbytnio tych cudownych kosmetykow

Zapraszam
Ciekawostka przyrodnicza - pusta probka
płyn, kąpiel brązująca?
Dove