babeczki :)

1. Data: 2003-05-09 09:48:55

Temat: babeczki :)
Od: "Yrsa" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zrobić babeczki. Nie mam jednak foremek... ile mogą takie
kosztować? To takie małe foremki z falistą otoczką. Wiem, że głupio o to
pytać i opisywać bo pewnie wszyscy i tak wiecie o co chodzi... :)

Acha i jeszcze pytanie. Czym te babeczki napełnić? Ja bym chciała bitą
śmietaną i galaretką, może jakieś owoce. Ale bita śmietana to taka
naturalna, z samej śmietany. To trzeba z cukrem zmieszać i ubić, tak?

A może wy znacie jeszcze jakieś smaczne sposoby wypełnienia babeczek?

1. Data: 2003-05-09 10:14:41

Temat: Re: babeczki :)
Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

A może wy znacie jeszcze jakieś smaczne sposoby wypełnienia babeczek?

dzień dobry.... ja miałam ostatnio zrobić ciasto na uroczystość do szkoły.
Zrobiłam babeczki i wypełniłam je takim kremem, żeby był stabilny i nie
powyłaził z babeczek w czasie transportu do szkoły. Była to ubita Śnieżka
połączona z tężejącą galaretką zrobioną z połowy porcji wody. Krem
potrzymałam trochę w lodówce i wypełniłam nim babeczki, kiedy zaczynał
tężeć, żeby zbyt płynny nie rozmoczył babeczek. Potem wlałam rozpuszczoną
czekoladę do jednorazowej strzykawki i ozdobiłam babeczki.
W sezonie można wsadzić w każdą babeczkę np. truskawkę
Już mam zamówienie na następną uroczystość pod koniec maja.
-mirka

1. Data: 2003-05-09 10:15:14

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zamiar zrobić babeczki. Nie mam jednak foremek... ile mogą takie
> kosztować? To takie małe foremki z falistą otoczką. Wiem, że głupio o to
> pytać i opisywać bo pewnie wszyscy i tak wiecie o co chodzi... :)

O ile dobrze pamiętam 6 sztuk takich większych o średnicy 9 cm, kosztowało
około 10 zł. w hipermarkecie. Kompletnie nie wiem, czy to za taki produkt
dużo czy mało, były mi na gwałt potrzebne, więc kupiłam i cześć.

> A może wy znacie jeszcze jakieś smaczne sposoby wypełnienia babeczek?
Z któregoś numeru "Kuchni" - najprostszy z możliwych. Do foremek
wypełnionych kruchym ciastem (bez pieczenia na razie) wkładasz owoce. Mogą
być świeże, mogą być mrożone (bez uprzedniego rozmrażania). Posypujesz
kruszonką. Wkładasz do piekarnika nagrzanego do 180 - 190 stopni na ok. 15
minut i już.
Pysznie, po prostu przepysznie smakują z przemieszanymi malinami i jagodami
(do dostania w każdym markecie, półkilogramowe opakowanie jagód 5-6, malin
3-4 zł.
Starcza na ponad 20 babeczek (zrobiłam 20, więcej nie miałam foremek, a
drugi raz mi się już nie chciało i jeszcze mi zostało na jakieś ze cztery).

PYCHA!

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

Witajcie,ja znowu z pytaniem
Botwinka!
PĘPKÓWKA - nalewka
O babce herbacianej/do Asi