"babessa" Nie wiem czy dobrze to napisałem.

1. Data: 2007-04-16 13:38:43

Temat: "babessa" Nie wiem czy dobrze to napisałem.
Od: "vdan" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest taka choroba "Babessa".??
Mam kilka pytań odnośnie "tej choroby" choć sam nie wiem czy to
choroba czy jakiś wirus.
moja ciocia została tym zarazona w szpitalu w czasie transfuzji.
Proszę o pomoc.

2. Data: 2007-04-16 16:48:16

Temat: Re: "babessa" Nie wiem czy dobrze to napisałem.
Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vdan" napisał:

> Czy jest taka choroba "Babessa".??

Babesia sp. to pierwotniak, a choroba - babeszjoza (babesjoza).

> moja ciocia została tym zarazona w szpitalu w czasie transfuzji.

Równie prawdopodobne jest, że przez ugryzienie kleszcza.

--
Pozdrawiam - Aicha

gastroskopia
co na piekące oczy