co na piekące oczy

1. Data: 2007-04-16 11:15:46

Temat: co na piekące oczy
Od: "Sky Walker" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

dużo czasu spędzam przy komputerze i później troche pieką oczy, jak wyjde na
powietrze to nawet delikatnie łzawią, co można zażywać żeby ogólnie poprawić
sprawnośc oczu?

2. Data: 2007-04-16 14:04:32

Temat: Re: co na piekące oczy
Od: "rychu" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

wypalanie

3. Data: 2007-04-17 11:00:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 13:15, "Sky Walker" <s...@o...eu> wrote:
> dużo czasu spędzam przy komputerze i później troche pieką oczy, jak wyjde na
> powietrze to nawet delikatnie łzawią, co można zażywać żeby ogólnie poprawić
> sprawnośc oczu?

Mozesz przemywac solą fizjologiczną,jak Cie zaczynają szczypać, po
parę kropel do oka, w aptekach są w takich małych zbiorniczkach np 15
ml.

Poza tym to najtansze co jest. Kiedyś kupiłem coś właśnie do oka
specjalnie i była to sól fizjologiczna, tylko ze samo opakowanie z
rysunkiem oka zapłaciłem trzy razy tyle choć skład ten sam.

4. Data: 2007-04-17 15:17:28

Od: "zuza" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> na
> powietrze to nawet delikatnie łzawią, co można zażywać żeby ogólnie

Okulistka poleciła mi okłady z herbaty kilka razy dziennie.

5. Data: 2007-04-17 21:04:24

Od: "Odi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krople typu Visine-sam sprawdzałem i naprawde pomaga.

Kiedyś okulistka poradziła, zeby kupić płyn do soczewek kontaktowych i
zapuszczać po kilka kropel-nie wiem czy działa, nie stosowałem.

Pozdrawiam,
Odi

6. Data: 2007-04-25 18:55:05

Od: robi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky Walker napisał(a):
> dużo czasu spędzam przy komputerze i później troche pieką oczy, jak wyjde na
> powietrze to nawet delikatnie łzawią, co można zażywać żeby ogólnie poprawić
> sprawnośc oczu?

Monitor powinien znajdować się poniżej oczu, patrzenie w dół i częste
mruganie nie wysusza spojówki.
Częstotliwość odświeżania powinna być wyższa niż 72Hz, najlepiej kupić
sobie monitor ciekłokrystaliczny.
Od czasu oderwać wzrok od ekranu i patrzeć przez chwilę na jakiś odległy
punkt.

Dawkowanie augmentinu
lekarz medycyny chińskiej/Poznań
uporczywe uczulenie (chyba)
doklejanie na zasadzie adchezji ( stomatologia)
powiększone wezły chłonne