baby - krasnale

11. Data: 2002-10-02 08:50:21

Temat: Re: baby - krasnale
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Oct 2002, Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisał w wiadomości
uhc.lublin.pl...

> Najzwyczajniej Ci zazdroszczę. ;-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Wiesz, jesli chcesz moge Ci podac adres wytworcy. Co kilka tygodni jakas
forma wychodzi z mody. Tanio kupisz i bedziesz mogl sobie zrobic kilka
krasnali i ewentualnie wymienic sie ze mna. Bardzo ladnie prezentuja sie
na tle zywoplotu z tujii szmaragd.

Pozdr.

D.P.

12. Data: 2002-10-02 09:10:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisał w wiadomości
uhc.lublin.pl...

> Wiesz, jesli chcesz moge Ci podac adres wytworcy. Co kilka tygodni jakas
> forma wychodzi z mody.
A dlaczego chcesz mnie w niemodne modele wrobić? Poszpanować lubię to
wolałbym mieć coś co jest ostatnio na topie. :-)))

Tanio kupisz i bedziesz mogl sobie zrobic kilka
> krasnali i ewentualnie wymienic sie ze mna.
W kwestii wymiany trzymam Cię za słowo. :-)))

Bardzo ladnie prezentuja sie > na tle zywoplotu z tujii szmaragd.

Oooo! Też bedę sobie musiał dosadzić. :-)
Jakoś tak zaniedbałem ostatnie krzyki mody! Aż mi wstyd! :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Widziałem na poczatku września wystawioną do sprzedania gipsową KROWĘ
naturalnej wielkości w przepiękne biało czarne łaty. Gdy tydzień później
zajechałem z aparatem by ją sfotografować już jej nie było!!!! Znalazł się
kupiec!!!! :-)))))))
A handlujący tymi przeuroczymi gipsowymi wyrobami za nic nie chciał zdradzic
kto to kupił :-(
Bo przeciez podjechałbym i trzasnął fotkę krówki w ogrodzie. :-)
J.

13. Data: 2002-10-02 09:51:26

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kto to kupił :-(
> Bo przeciez podjechałbym i trzasnął fotkę krówki w ogrodzie. :-)

Wyobrazasz sobie jak przepieknie wyglada taka krowa pasaca sie na
rowniutko przystrzyzonym trawniku? A w tle bocian z atlasa na slupku z
ocynkowanej rureczki.

W tajemnicy moge podac Ci adres do producenta cudownych zameczkow z
otoczakow.

Pozdr.

D.P.

14. Data: 2002-10-02 10:32:21

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisał w wiadomości
uhc.lublin.pl...
> W tajemnicy moge podac Ci adres do producenta cudownych zameczkow z
> otoczakow.

Dzięki. Mam adres i zacząłem kolekcjonować banknoty by to móc nabyć! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2002-10-02 11:02:12

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
wiadomości
uhc.lublin.pl...

> Dzięki. Mam adres i zacząłem kolekcjonować banknoty by to móc nabyć! :-)

No to dajcie mi. Moze to cos dla dzieciow?

Irek kochany

16. Data: 2002-10-02 12:10:24

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> No to dajcie mi. Moze to cos dla dzieciow?

Ja Cię bardzo proszę opanuje się! Jeżeli chcesz dzieci popsuć to
humanitarniej siekierą!
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2002-10-02 12:13:26

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to dajcie mi. Moze to cos dla dzieciow?

A naści Waść:
http://www.dig.pakiet24.pl/start.html
A nie lepiej samemu zrobić jakąś ruinę? Miałeś tam obok cegły?
Może to będzie bardziej gustowne a tak samo atrakcyjne dla dzieci?
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

18. Data: 2002-10-02 12:40:57

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał:

> A naści Waść:
> http://www.dig.pakiet24.pl/start.html

Z zaciekawieniem zapoznałem się z tekstami z ww. strony.
Co ciekawe, znalazłem treści wspólne z zawartością
http://ogrod.to.jest.to/zrobsam/baby.htm
Nie wiem jak tam z prawami autorskimi, ale gdyby do flexy
i dłutka widiowego dodać widiowe wiertło, parę drucików
i zaróweczki to z baby-krasnala można by zrobić babę-jagę
- panią na zamku

"Aby uzyskać ciekawy efekt i wydobyć z kamienia jego
naturalne piękno po zapadnięciu zmroku, podłączony na babie
(było - zamku) włącznik zmierzchowy uruchamia kilkanaście
kolorowych diod typu "LED" oraz halogeny, które dodatkowo
sterowane są timerami zmieniającymi samoczynnie rodzaj oświetlenia.
Istnieje również możliwość sterowania oświetleniem oraz załączania
pompki wodnej za pomocą pilota"

Oczy takiej babie mogłyby świecić w nocy, w rączce zapalona
latarenka a i pompka wodna znalazłaby u niej stosowne
zastosowanie, tak, że baba wyglądałaby jak żywa.

Pozdrowienia, Jan_jr

PS
O gustach się nie dyskutuje

19. Data: 2002-10-02 13:09:38

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> latarenka a i pompka wodna znalazłaby u niej stosowne
> zastosowanie, tak, że baba wyglądałaby jak żywa.

Janie Młodszy!
Chapeau bas!!!!
Baba z włącznikiem zmierzchowym, sterowaną pilotem pompką i świecącymi
oczami - to jest to!!! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2002-10-02 13:33:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Naogląda się taki "Wakacji z duchami" i chce unowocześniać;)
A wizja - upiorna:-))))

Pozdrawiam, Basia.

Microcoelum weddellianum ("Palemka kokosowa")
akebia
Jesień w Ogrodzie Botanicznym w Krakowie
Sosna ???
Re: Lesczyna