baby - krasnale

61. Data: 2002-10-05 19:01:13

Temat: Re: baby - krasnale
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moon <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anlaso$q2s$...@n...tpi.pl...

> Mnie też uczyli z "dum". I też miałem lektorów - nawet dwóch różnych.
> To forma bierna - dosł. gusta nie są dyskutowane (o).
> Więc wracaj do książek przemądrzałku.

ZygMooncie!
:-)Wróciłem do książki, jest przekreślone "dum" na czerwono i z
wykrzyknikiem:-) (na życzenie lektora oczywiście). Który z lektorów ma
rację - nie dojdziemy bez wskrzeszenia jakiegoś legionisty:-). Nie robiłbym
przewagi z dwóch lektorów wiedząc co dwóch lektorów może robić z
"główkującego".
Trudno z Tobą rozmawiać jeśli nie trafia do Ciebie, że można mieć inne
zdanie na jakiś temat, zresztą obserwując Twe popisy/monologi na innych
grupach, nawet strach z Tobą rozmawiać!:-)
Przykro mi, że zburzyłem Twój mały światek, zbudowany przez małych ludzi z
małach literek. Mam nadzieję, że nie wyładujesz frustracji rozbijając jakiś
przystanek "bejsbolem", lub bluzgając mięchem (co już u Ciebie kiedyś
widziałem).

żegnaj Zygmunt (do twarzy Ci nawet w tych klapkach na oczach) do zobaczenia
na pręgierzu.
p...@r...pl

62. Data: 2002-10-05 19:05:04

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anmu33$esi$...@n...tpi.pl...

> Chcesz sie poprzekomarzać czy też naprawdę myslisz, że jeżeli coś jest
> nazwane "grupą dyskusyjną" to każdych kilka liter napisanych na forum tej
> grupy z racji jej nazwy jest dyskusją????

:-)Muszę się przekomarzać, bo ciężko jest dyskutować z nieśmiałymi
introwertykami:-) od razu czują się atakowani:-(
Więc zadam pytanie wprost:
Uważasz, że nie dyskutujesz o gustach Januszu?
Zapomnij na chwilę o zobowiązaniach do znajomych z grupy i sypnij prosto z
mostu.

Pozdrawiam również:-)
p...@r...pl

63. Data: 2002-10-05 22:20:41

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> innych grupach, nawet strach z Tobą rozmawiać!:-)
> Przykro mi, że zburzyłem Twój mały światek, zbudowany przez małych
Mój mały światek z małych literek jest choćby w "Słowniku Wyrazów Obcych"
wydanym przez PWN. Ja wiem, to pewnie mały autorytet jak dla Ciebie ale
cóż...
Niektórych nic nie przekona.
Mam nadzieję, że nie upierasz się że było 11 przykazań...Mojżesza ci nie
wskrzeszę.

Mam nadzieję, że nie wyładujesz frustracji
> rozbijając jakiś przystanek "bejsbolem", lub bluzgając mięchem (co
> już u Ciebie kiedyś widziałem).
Rzucanie mięchem ma swój urok. Ale to trzeba umieć. Nie wszyscy to potrafią.
A zaręczam ci, że "bejsbol" i wandalizm są mi równie dalekie jak wszelkiego
rodzaju snobizm. Jedno i drugie trąci gównem.
Moon

--
...You will obey me while I lead you
And eat the garbage that I feed you...

64. Data: 2002-10-06 00:27:26

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moon <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:annolc$dc5$...@n...tpi.pl...

> A zaręczam ci, że "bejsbol" i wandalizm są mi równie dalekie jak
wszelkiego
> rodzaju snobizm. Jedno i drugie trąci gównem.

A co nie jest snobizmem?
Pozdr.
p...@r...pl

65. Data: 2002-10-06 08:53:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> >
> Użytkownik Moon <r...@w...pl> >
> wszelkiego
>
> A co nie jest snobizmem?

Czy panowie nie mogliby przenieść tej n i e z w y k l e interesującej
dyskusji na tzw. priva?

Nieśmiało, Basia.

66. Data: 2002-10-06 09:56:04

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy panowie nie mogliby przenieść tej n i e z w y k l e interesującej
> dyskusji na tzw. priva?

No tak. Określenia typu "przemądrzałku" nie należy stosować względem osób,
które nie dały ku temu powodu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

67. Data: 2002-10-06 11:33:20

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anotvp$bbg$...@n...tpi.pl...

> Czy panowie nie mogliby przenieść tej n i e z w y k l e interesującej
> dyskusji na tzw. priva?

Jestem za!!! choć dyskusja to to nie jest.

:-)
Pozdrawiam
p...@r...pl

68. Data: 2002-10-06 22:32:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message news:ankv0i$d9g$5@news.tpi.pl...

> Jeśli jest to czepliwość to wywołana Twoją:-)

No coz, przepraszam.

> Ad.1. Podałbym Ci telefon do mojego lektora języka łacińskiego, ale
> podejrzewam, że dostałby zawału gdybyś mu wspomniał o tej odmianie:-( a to
> zacny i mądry człowiek.

Google na slowa "gustibus non disputatum" wyrzucaja 20 stron,
a na "gustibus non disputandum" 4460. Nie moge sie jednak
wypowiedziec kategorycznie, bo laciny nie znam :-(

A z polskich tlumaczen slyszalem jeszcze "W gustach nie ma sprzeczki,
jeden woli agrest, a drugi porzeczki" (to nawet temat grupy :-)) oraz
"Jeden woli pomarancze, drugi jak mu nogi smierdza". Rosjanie
natomiast mowia "Na wkus i cwiet towariszcziej niet".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

69. Data: 2002-10-07 01:07:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message news:annolc$dc5$1@news2.tpi.pl...

> Mam nadzieję, że nie upierasz się że było 11 przykazań...

Jak wiadomo, bylo 15. Trzy tablice. Ale jedna sie stlukla :-)

Pozdrowienia,
Michal

70. Data: 2002-10-07 01:44:38

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:r75o9.48319$Cz.6164052@twister.neo.rr.com
> "Moon" <r...@w...pl> wrote in message

> Jak wiadomo, bylo 15. Trzy tablice. Ale jedna sie stlukla :-)

Nie wiem co na to lektor?
Zaakceptuje, czy wężykiem?
Moon

--
...Sodomy....fellatio...
Pederasty, masturbation...
[Hair]

Microcoelum weddellianum ("Palemka kokosowa")
akebia
Jesień w Ogrodzie Botanicznym w Krakowie
Sosna ???
Re: Lesczyna