badania krwi

1. Data: 2004-11-02 12:20:59

Temat: badania krwi
Od: "Kasia K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do sprawdzenia liczne parametry krwi ( glukoze, TSH, PRL, bilirubine,
estradiol, progesteron, czasy krzepniecia i jeszcze pare innych), po
podliczeniu kosztow wszystkich tych badan wyszlo mi sporo ponad 200pln
(centrum damiana). Moze ktos orientuje sie gdzie takie badania w Warszawie
mozna wykonac taniej? Bede wdzieczna za wszystkie namiary.

Pozdrawiam,
Katarzyna Koziarz

2. Data: 2004-11-02 14:24:26

Temat: Re: badania krwi
Od: Magdalena Czerska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia K. napisał(a):
> Bede wdzieczna za wszystkie namiary.

1. proponuje ci zadzwonić do NFZ (jeżeli masz na te badania skierowanie)
i zapytać sie gdzie nieodpłatnie możesz zrobić takie badania.

2. myśle, że w szpitalu zakaźnym jest taniej (przynajmniej mi wyszło
taniej i szybciej:) ), ale radze pogooglować troche i podzwonić po
szpitalach i dowiadywać sie po ile u nich są takie badania.

życze miłego szukania

--
Magdalena Czerska gg 4509506
"Jedyną rzeczą wartą życia, jest bezgranicznie

3. Data: 2004-11-08 15:36:22

Od: justR <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Niedawno też robiłem podobne badania (Białystok)
Jak leczysz coś prywatnie to na NFZ raczej nie licz.
A ceny jak widzę podobne jak w Białymstoku.

Powrotu do zdrowia życzę.
RR

ważność dyplomu
szczepienia a oddawanie krwi
objawy zapalenia najadrza
Problem psychiki w nieuleczalnej chorobie
rovamycine i microgynon 21