[badanie] do pewnych kobiet i pewnych mężczyzn

1. Data: 2004-06-11 21:45:22

Temat: [badanie] do pewnych kobiet i pewnych mężczyzn
Od: "Aleksander Lucis" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W ramach pracy magisterskiej postanowiłem zbadał gusta
estetyczne różnych grup studentow krakowskich uczelni.
(3-5 rok, ewnetualnie świeżo upieczeni absolwenci)
Nikt tego jeszcze nie robił, więc w pewnym sensie jestem pionierem,
a jak Wam zapewne dobrze wiadomo - pionierom nie jest łatwo :-)
Ankiete wypelnilo juz ponad 300 osób, ale....

Klopot polega na tym, ze do "dobrej" proby brakuje mi mezczyzn humanistów
i kobiet na ścisłym kierunku studiów, wiec jesli spełniacie te warunki to
zapraszam

Badanie zajmie zaledwie kilkadziesiąt sekund
i co najwazniejsze nic nie trzeba wpisywać :-)
Wystarczy wybrac obraz z pary który bardziej sie spodoba - to wszystko
Nie jest to badanie wartościujące -nie ma tu dobrej i złej odpowiedzi

Zainteresowanych zapraszam pod adres:
www.estetyka.miood.pl
z góry dziekując za pomoc

Niezainteresowanych przepraszam

pozdrawiam
Aleksander Lucis

PS
Wyniki badań opublikuję za kilka tygodni pod tym samym adresem

1. Data: 2004-06-12 08:28:00

Temat: Re: [badanie] do pewnych kobiet i pewnych mężczyzn
Od: "Marek Nazzal" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobione :)

Powodzenia!

1. Data: 2004-06-12 20:54:39

Od: "mbn" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Lucis" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Wystarczy wybrac obraz z pary który bardziej sie spodoba - to wszystko

brakuje odpowiedzi "oba są okropne"

miasto Lwow-Ukrainskie czy Polskie?
bujają sie do mnie
zmiana nazwiska