badanie eeg

1. Data: 2003-03-13 17:33:07

Temat: badanie eeg
Od: "laguna" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilem ostatnio badanie EEG
Zalecil mi to badanie neurolog
Aha mam stwierdzona nerwice i depresje

Opis badania:
Zapis zawiera znaczna ilosc artefaktow biologicznych.
Na mozliwych do oceny odcinkach przewaza niskonapieciowy rytm beta i serie
rytmu 9-10 Hz o amplitudzie do 40 uV.
Na tym tle rejestruje sie niezbyt liczne, uogolnione, pojedyncze i w
krotkich seriach fale 6-7 hz o amplitudzie nieco wyrozniajacej sie od
czynnosci podstawowej.

Rz - zaznaczona
Hw i Fs nie aktywuja eeg

orzeczenie:
Zapis trudny do oceny ze wzgledu na znaczna ilosc artefaktow, cechujacych
sie miernie nasilonymi nieprawidlowosciami uogolnionymi

I prawde mowiac kompletnie nie wiem o co chodzi.
Czy moglby ktos mi to zinterpretowac.

Dziekuje

2. Data: 2003-03-13 18:50:19

Temat: Re: badanie eeg
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

hej ja tez niedawno robilam eeg bo mam zawroty glowy o nieznanej
etiologii.bylam juz u wielu lekarzy i zaden nie potrafi mi powiedziec co mi
jest.dzisiaj wlasdnie odebralam eeg i powiem zci ze mam podobny opis do
twopjego.ale babka kazala mi zrobic jeszcze jedno eeg po nieprzespanej nocy i
wtedy powie mi co dalej.pozdrawiam.marta

coś o nowym leku?
HELP - jedno zdanie z angielskiego
jak wyglada badanie MRI angio?
Zebiniak