badanie nasienia - jak?

1. Data: 2004-05-26 08:22:40

Temat: badanie nasienia - jak?
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam: jaką metodą teraz jest pobierane nasienie do
badania? Że tak powiem naturalną, znaczy się pan dostaje słoiczek,
kolorową gazetkę i kilka minut czasu w ustronnym miejscu, czy też może
jakieś sprytne urządzonko, elektrody, sztucznie wywołany skurcz
czegośtam i już?

J.

2. Data: 2004-05-26 08:56:20

Temat: Re: badanie nasienia - jak?
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak się zastanawiam: jaką metodą teraz jest pobierane nasienie do
> badania? Że tak powiem naturalną, znaczy się pan dostaje słoiczek,
> kolorową gazetkę i kilka minut czasu w ustronnym miejscu

naturalna, jak sam to okresliles ;-), nie wiem jak z gazetka, to chyba
zalezy od laboratorium/szpitala
mozna tez pobrac "material do badania" w domu, ale czas na dowiezienie do
laboratorium to chyba max 30 min

pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2004-05-26 09:08:11

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> wrote in message

> [...]
chyba
> zalezy od laboratorium/szpitala
> mozna tez pobrac "material do badania" w domu, ale czas na

Pytam, bo właśnie słyszałem opowieść jak to "wujka kolegi szwagra
znajomy" się był zgłosił na takie badanie, będąc przygotowanym na
naturalny pobór a zdziwił sie ciężko, kiedy pani pielęgniarka
bynajmniej nie wręczyła mu słoiczka i nie skierowała za parawan, tylko
kazała ściągnąć spodnie i się połozyć na leżance. Spodziewał się juz
diabli wiedzą czego a został potraktowany prądem :-(
No i własnie nie wiem, czy kolejna urban legend, czy tez może tak tez
mozna.

J.

4. Data: 2004-05-26 09:13:33

Od: "hipek" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ja ostatnio robilem posiew nasienia to mialem sobie kupic wyjalowiony
sloiczek w aptece i w domku pobrac nasienie metoda jak najbardziej naturalna.
Jakos nie chce mi sie wierzyc w te gazetki. zwlaszcza w publicznej sluzbie
zdrowia.
fakt ze do laboratorium mam 10 min. drogi
pzdr
Hipek
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2004-05-26 11:19:18

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c91mpo$pk6$1@news.mch.sbs.de...
> [...]
> diabli wiedzą czego a został potraktowany prądem :-(
> No i własnie nie wiem, czy kolejna urban legend, czy tez może tak tez

A może pielęgniarka pomyliła go z jakims pacjentem, który był na
elekrowstrząsy zapisany? ;-)

D.

PS. Ale jaja...

6. Data: 2004-05-26 12:08:25

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diabli wiedzą czego a został potraktowany prądem :-(
> No i własnie nie wiem, czy kolejna urban legend, czy tez może tak tez

To nie legenda. Wobec odpowiedniej stymulacji prądem o odpowiednim przebiegu
można wywoła ejakulację.
Tymi metodami wspomaga się między innymi (pobiera się nasienie) u osób
paraplegią, u których nerwy odpowiedzialne za obsługę ejakulacji, erekcji
etc. są przerwane.

pzdr
LN

kłucia w lewym nadbrzuszu
Uczulenie?
uprzejme pytanie o SEN
referencje po angielsku
[urologia] Pilne! na wczoraj! Prosze o pomoc!