[urologia] Pilne! na wczoraj! Prosze o pomoc!

1. Data: 2004-05-25 21:29:36

Temat: [urologia] Pilne! na wczoraj! Prosze o pomoc!
Od: "Ark" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka tyg temu (2-3) miałem w polucji nocnej krew, po za tym z miesiac temu
urolog powiedzial mi (mam 20 lat) zebym szykowal sie na zabieg jakiegos
zylaka bo moge byc bezpłodny jesli tego nie zrobię.
Od kilku dni odczuwam bole lekkie jader. Wybieram sie na oddzial urologi ale
mam zrobic wczesniej badania, gdyz ta urologia
to po znajomosci tam idę. Mam zrobic wymaz, czy cos takiego chodzi o
wykluczenie choroby wenerycznej.
I tu mam pytanie co mam dokładniej zrobic? wymaz czy posiew ? moczu czy
spermy?
Badanie potrzebne jest mi doslownie do konca tygodnia z wynikiem byłem dzis
w klinice ale zapisy na za 2 tygodnie.
Gdzie chociazby odplatnie zrobie to w ciagu 2-3 dni? Rozchodzi sie o Wawe bo
z tamtąd jestem.

Bardzo proszę o jak najszybszą pomoc gdyz jutro bede latał po Warszawie i
szukał miejsc gdzie mi to zrobią
a nie wiem od czego zacząc.

Jeszcze na marginesie, co moze oznaczac taka jednorazowa polucja z krwią?
Dodam ze chorobe weneryczną wykluczam na 95%.

Pozdrawiam i Bardzo ale to Bardzo dziekuje za szybką pomoc.