Re: badanie piersi

1. Data: 2006-12-11 16:53:16

Temat: Re: badanie piersi
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klarka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
news:eljbdf$bg8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> pani dać skierowanie?- hmm, pomruczała coś o maju, wypisała na usg.
> Zadzwoniłam i sie zapisałam- na 17 maja, godz 9:10 życzcie mi zdrowia.Mam
> pytanie- czy podczas badania ginekologicznego (8 dzien cyklu) może się
> zdarzyć, że po rękach badającego poleje się krew? ja się wystraszyłam,
> pani
> doktor powiedziała że to się czasem zdarza, i kazała mi przez chwile
> potrzymac narzędzie a sama przyciaskała mi tam tampon. Wiem, brzmi to
> wszystko jakoś niewiarygodnie:( uprzedzając pytania- w Krakowie, w

na poczatku piszesz o badaniu piersi, potem o badaniu ginekologicznym - nie
bardzo kumam. usg piersi robi sie w 1-10 dniu cyklu, mammografie wszystko
jedno kiedy. badanie ginekologiczne podczas miesiaczki wykonuje sie bardzo
czesto podczas monitoringu cyklu czy roznych zaburzen. lekarze sa na to
przygotowani.

2. Data: 2006-12-11 17:45:35

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):
> [...]
>
> na poczatku piszesz o badaniu piersi, potem o badaniu ginekologicznym - nie
> bardzo kumam. usg piersi robi sie w 1-10 dniu cyklu,

Witam
Mammografię też się robi na poczatku cyklu, kiedy jeszcze nie ma
napięcia przed miesiączkowego, ponieważ aparat mocno uciska piersi.
Alkmina

3. Data: 2006-12-11 18:36:24

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mammografię też się robi na poczatku cyklu, kiedy jeszcze nie ma napięcia
> przed miesiączkowego, ponieważ aparat mocno uciska piersi.

podczas usg piersi tez sie je dosc mocno uciska, a na poczatku cyklu piersi
sa bardzo tkliwe i bolesne, przynajmniej moje:)

4. Data: 2006-12-12 08:09:57

Od: "klarka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> sa bardzo tkliwe i bolesne, przynajmniej moje:)

a moje są tkliwe pod koniec cyklu, nieważne, nie wiedziałam gdzie i komu
się pożalić tą wizytą więc trafiło na grupę, a co się dziwisz że napisałam i
o jednym i o drugim, tez są jakieś ograniczenia?

5. Data: 2006-12-12 22:35:08

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moje są tkliwe pod koniec cyklu, nieważne, nie wiedziałam gdzie i komu
> się pożalić tą wizytą więc trafiło na grupę, a co się dziwisz że napisałam
> o jednym i o drugim, tez są jakieś ograniczenia?

nie - nie ma ograniczen, tylko nie zrozumialam co ma 1 do drugiego.
napisalas to jednym ciurkiem, jakby to byla 1 sprawa:)

MPV-co oznacza?
Leczenie zeza - Trójmiasto???
Soczewki O2 Optix
Jogurty, serki homogenizowane a bole stawow
Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?