Soczewki O2 Optix

1. Data: 2006-12-11 16:01:53

Temat: Soczewki O2 Optix
Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie odnośnie soczewek O2 Optix.
Jakie one są w porównaniu do innych soczewek?
Do tej pory miałem J&J Acuvue Advance, z których byłem zadowolony.
Chciałem jednak przejść na soczewki miesięczne i nabyłem B&L Soflens 66
- do których mam małe zastrzeżenia:
Jak na mój gust są zbyt cienkie (w porównaniu do acuvue) co utrudnia
trochę zakładanie oraz (nie wiem czy to jest również tym samym
spowodowane) kilka razy soczewka zawinęła mi się w oku.
Ogólnie to musiałem ciut dłużej się do nich przyzwyczajać niż do acuvue.

Zastanawiam się teraz nad soczewkami O2 Optix. Czy one są równie
"flakowate" jak soflens 66?

A może polecilibyście coś innego z soczewek miesięcznych porównywalnych
do J&J Acuvue?

--
M.
GG 1119311

2. Data: 2006-12-12 19:11:58

Temat: Re: Soczewki O2 Optix
Od: " m" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Soczewki O2 Optix są jeszcze mniej "flakowate" od J&J. Fajne soczewki,szybko
sie można przyzwyczaić.Przesiadłem sie na nie z J&J bo są miesięczne.Mam tylko
jeden problem nigdy nie wiem która jest właściwa strona. Nie ma na nich albo
ja nie widze żadnego oznaczenia.

Jogurty, serki homogenizowane a bole stawow
Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
DOBRY alergolog w Warszawie
Re: "Cos" po ekstrakcji zeba
Różne objawy, co to może być? Wrzody, żołądek czy wątroba?