badanie rynku

1. Data: 2003-07-24 10:33:07

Temat: badanie rynku
Od: "Veronica" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, czy któraś z Was byla kiedyś na badaniu rynku, ktore dotyczyło
kosmetyków (lub czegoś innego)? warto pójść? dostaje się jakieś próbki?

Ver

1. Data: 2003-07-24 11:38:35

Temat: Re: badanie rynku
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-07-2003 o godz. 12:33 Veronica napisał(a):
> Dziewczyny, czy któraś z Was byla kiedyś na badaniu rynku,
ktore dotyczyło
> kosmetyków (lub czegoś innego)? warto pójść? dostaje się
jakieś próbki?

Ja bylam :) Dotyczylo to nowego proszku do prania :)
Podyskutowalysmy, wypelnilam ankiete i zaplacili mi 30 zl :)

Kinga

Świat Librii nie zna wojen, nienawiści, miłości...
"Equilibrium" 25 lipca w kinach < http://film.wp.pl/p/film.html?id=2156 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-24 11:45:59

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Błaszczak <k...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Ja bylam :) Dotyczylo to nowego proszku do prania :)
> Podyskutowalysmy, wypelnilam ankiete i zaplacili mi 30 zl :)

O to ja móglbym chodzić na 10 takich badań dzienne! Kto mnie chce?
;-)
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-07-24 14:45:19

Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> O to ja móglbym chodzić na 10 takich badań dzienne! Kto mnie chce?

serio? u mnie w firmi czesto poszukujemy osob do tego typu badan. wiec jak
by co to moge sie zglosic...

pozdro. ddd

1. Data: 2003-07-24 16:13:01

Od: "Veronica" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ddd" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
>
> serio? u mnie w firmi czesto poszukujemy osob do tego typu badan. wiec jak
> by co to moge sie zglosic...
>
> pozdro. ddd

a czym sie ta firma zajmuje i gdzie sie miesci?

1. Data: 2003-07-24 16:49:30

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronica" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny, czy któraś z Was byla kiedyś na badaniu rynku, ktore dotyczyło
> kosmetyków (lub czegoś innego)? warto pójść? dostaje się jakieś próbki?

Zalezy jaki jest to rodzaj badania. Jesli zaczepiaja cie na ulicy i
zapraszaja na krotki test jakiegos produktu, to zwykle w prezencie jest
czekolada, delicje itp. Jesli jest to udzial w dluzszej grupowej dyskusji
(fokusy) to placa tak ok 40 zl. Inny rodzaj badan to testowanie produktow w
domu i wypelnianie ankietki. Za to mozna dostac ok 100 zl. Oczywiscie
wynagrodzenie jest zroznicowane w zaleznosci od budzetu, rodzaju badan etc.

1. Data: 2003-07-24 16:56:40

Od: "Veronica" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> domu i wypelnianie ankietki. Za to mozna dostac ok 100 zl. Oczywiscie
> wynagrodzenie jest zroznicowane w zaleznosci od budzetu, rodzaju badan

Ja sie wybieram na badanie rynku o antykoncepcji:). mam dostac 50 zl za 2
godziny siedzenia. pierwszy raz na cos takiego ide i sie czuje troche
niepewnie.

1. Data: 2003-07-24 17:23:24

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronica napisał/a w news:bfocls$dh1$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Dziewczyny, czy któraś z Was byla kiedyś na badaniu rynku

W życiu na czymś takim nie byłam, stąd moje pytanie - cóż to takiego i
gdzie się to odbywa?:)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-24 17:45:23

Temat: Odp: badanie rynku
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W życiu na czymś takim nie byłam, stąd moje pytanie - cóż to takiego
> gdzie się to odbywa?:)

i skąd człowiek się dowiaduje o takich badaniach? I gdzie się trzeba
zgłosić, jak ktoś chce wziąć udział w badaniu?:-)) Czy oni może
losują...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-07-24 17:46:09

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sie wybieram na badanie rynku o antykoncepcji:). mam dostac 50 zl
za 2
> godziny siedzenia. pierwszy raz na cos takiego ide i sie czuje troche
> niepewnie.

a mogę wiedzieć, jak się dostałaś na takie badanie?

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Zadanie matematyczno-kosmetyczne !
Vichy