włoskie przyjęcie - poradzcie

31. Data: 2006-03-09 13:31:13

Temat: Re: bak łażanki (was: włoskie przyjęcie - poradzcie)
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article C035E476.2356%n...@g...pl, notujaca at n...@g...pl
wrote on 9/03/2006 13:56:

> My kiedyś robiliśmy fajny zapiekany "tort" z bakłażanów i zdaje się
> pomidorów, ale nie mam przepisu przy sobie - mogę z domu wrzucić jeśli są
> chętni. Choć zdaje się że to był przepis z "Kuchni Świata" GW, więc jak ktoś
> ma to może tam sprawdzić. Było pyszne.

O, to może być to:

http://tnij.org/baklazany

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

32. Data: 2006-03-09 15:42:13

Temat: Re: bakłażanki
Od: oshin dorota bugla <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):
> jeśli skasuję treść postu na którego odpisuję to pojawia sie to "złe
> kodowanie"
>
> a jak wpisuję odpowiedź pod postem to jest OK
>
> ja jakoś zawsze wolę kasować treść ale może nie powinnam>?

No zdecydowanie nie powinnaś.
Po pierwsze primo, to kodowanie iso...-2 powinnaś mieć ustawione na
stałe, a nie tylko w sytuacji, w której odpowiadasz na post z takowym
kodowaniem (podejrzewam, że masz ustawione coby odpowiadać z kodowaniem
osoby, której odpowiadasz). A po drugie primo, to abstrahując od wygody
pozostawiania części cytowanego tekstu, co by było wiadomo do czego
konkretnie się odnosisz, to niegłupio jest również zostawiać wrotkę
"mufaska napisał(a):" dzięki czemu można od razu się zorientować na czyj
post jest odpowiedź (co świetnie pomaga unikać co poniektórych
pingpongów ;] )

--
oshin, mądrala ;>

33. Data: 2006-03-09 17:08:57

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Mar 2006 14:31:13 +0100, notujaca napisał(a):
> in article C035E476.2356%n...@g...pl, notujaca at n...@g...pl

> O, to może być to:
>
> http://tnij.org/baklazany

a czy ktoś robił to:
http://mojegotowanie.onet.pl/24183,ksiazka_przepis.h
tml

albo cukinie nadziewane:
http://mojegotowanie.onet.pl/24183,ksiazka_przepis.h
tml

wygląda ładnie ale czy smakowite...?

34. Data: 2006-03-09 21:10:54

Temat: Re: włoskie przyjęcie - poradzcie
Od: Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

paskuda wrote:

> Mam ochote zrobić włoskie przyjęcie i prosze Was o naprowadzenie na
> kilka ciekawych przepisów (ale niezbyt trudnych).
>
> Na razie mam w planie:
> * tiramisu

wlasnie ostatnio mam straszna ochote na tiramisu, ale boje sie
przygotowac ze wzgledu na surowe jajka. macie jakas alternatywe do
surowych jajek do tiramisu?
dzieki
Ralf

35. Data: 2006-03-09 22:12:37

Od: "katarzyna ms" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> wlasnie ostatnio mam straszna ochote na tiramisu, ale boje sie
> przygotowac ze wzgledu na surowe jajka. <

chyba ci si pomylilo z zabaglione, do tiramisu nie uzywa sie w ogole jajek.
katarzyna

36. Data: 2006-03-10 09:32:34

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emilia Karbownik" <d...@N...CHCE.SPAMU.o2.pl> napisał w
wiadomości news:duncgr$b8i$1@news.onet.pl...

> No oczywiście, że za siebie. Ogół potrafi mieć dziwne gusta. ;P
> Choć przyznam, że nie spotkałam jeszcze osoby, której by to smakowało.

czas na spotkanie grupowe, co?

Margola

37. Data: 2006-03-10 23:04:02

Od: Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna ms wrote:

> chyba ci si pomylilo z zabaglione, do tiramisu nie uzywa sie w ogole
> jajek. katarzyna

a to bardzo ciekawe co piszesz, przepis, który znalazlem w Wyborczej na
tyrajmisiu zawiera jajka. podeslij Twoj "prawdziwy" przepis.
dzieki
Ralf

38. Data: 2006-03-10 23:04:17

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 11 mars 2006 ŕ 00:04:02, dans <dut0lo$jou$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> a to bardzo ciekawe co piszesz, przepis, który znalazlem w Wyborczej na
> tyrajmisiu zawiera jajka. podeslij Twoj "prawdziwy" przepis.

A podaj link do tego przepisu Wyborczej...

Ewcia

--
Niesz

39. Data: 2006-03-10 23:22:45

Od: "katarzyna ms" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> a to bardzo ciekawe co piszesz, przepis, który znalazlem w Wyborczej na
> tyrajmisiu zawiera jajka. podeslij Twoj "prawdziwy" przepis.<

nie mam jedynie slusznego przepisu, ale wrzuc tiramisu w pierwsza lepsza
wyszukiwarke i dostaniesz dziesiatki przepisow, bez jajek.
katarzyna

40. Data: 2006-03-11 09:05:50

Temat: tiramisu bylo: włoskie przyjęcie - poradzcie
Od: Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna ms wrote:

> nie mam jedynie slusznego przepisu, ale wrzuc tiramisu w pierwsza
> lepsza wyszukiwarke i dostaniesz dziesiatki przepisow, bez jajek.
> katarzyna
ale ja jestem zainteresowany Twoim, ktory sprawdzilas a nie
dziesiatkami, ktore moge znalesc w wyszukiewarkach
pytanie podstawowe jaki jest podstawowy przepis na tiramisu?
pozdrowienia
Ralf

jak przygotować jabłka do pierogów
Wszystkim Paniom......