balsam brązujący

1. Data: 2007-02-14 22:02:04

Temat: balsam brązujący
Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie (ewentualnie Drodzy),
Mam pytanie i proszę o sugestie. Chciałabym kupić balsam do ciała, który by
był delikatnie brązujący. Zakupiłam taki z serii Eveline, który dodatkowo
ujędrnia ale zapach ma dla mnie nieznośny :/ Czy możecie zaproponować coś w
niewygórowanej cenie (do 50zł) ale takie by nie zostawiało plam. Nie
interesuje mnie samoopalacz ale jedynie balsam brązujący.
Co Wy na to?
Pzdr
ZUZAnna

2. Data: 2007-02-14 22:22:13

Temat: Re: balsam brązujący
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZUZAnna" <z...@g...pl> wrote in message
> [...]
> zaproponować coś w niewygórowanej cenie (do 50zł) ale takie by nie
> zostawiało plam. Nie interesuje mnie samoopalacz ale jedynie balsam

ja lubilam Dove balsam brazujacy. ale z tego co pamiatam rozne byly o nim
opnie.

iwon(K)a

3. Data: 2007-02-15 09:51:36

Od: "marrteczka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZUZAnna" <z...@g...pl> napisała:
(...)
... kupić balsam do ciała, który by
> był delikatnie brązujący. ... (...)

Witam,

Polecam Grniera, Skóra Muśnięta Słońcem.
Używam od około tygodnia i jestem zachwycona - skóra lekko zbrązowiona i
doskonale nawilżona.
Zapach całkiem niezły, przyjemny. O dziwo nie śmierdzi jak samoopalacze i
wiekszosc balsamow brazujacych.

Pozdrawiam,
M.

4. Data: 2007-02-15 10:17:14

Od: Marzena Zasińska <m...@z...m> szukaj wiadomości tego autora

marrteczka napisał(a):
> [...]
> doskonale nawilżona.
> Zapach całkiem niezły, przyjemny. O dziwo nie śmierdzi jak samoopalacze i

Tutaj się zgodzę - chociaż krem do twarzy ma przyjemniejszy zapach niż
balsam do ciała. Ale efekty są miłe dla oka i delikatne.

Pozdrawiam,
Marzena

--
----------------------------------------- toute la vie avec les fou =:)
Marzena Zasinska ------- GG# 5435158 ------ www.felinity.jogger.pl ----

5. Data: 2007-02-15 16:32:16

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marrteczka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doskonale nawilżona.
> Zapach całkiem niezły, przyjemny. O dziwo nie śmierdzi jak samoopalacze i

A nie zostawia plam? Bo powiem szczerze nie jestem tą osobą, która
codziennie wciera balsam z namaszczeniem, nie jestem tak cierpliwa i mogę
czasem niezbyt dokładnie smarować skórę.

ZUZAnna

6. Data: 2007-02-15 16:35:25

Od: Marzena Zasińska <m...@z...m> szukaj wiadomości tego autora

ZUZAnna napisał(a):

> A nie zostawia plam? Bo powiem szczerze nie jestem tą osobą, która
> codziennie wciera balsam z namaszczeniem, nie jestem tak cierpliwa i mogę
> czasem niezbyt dokładnie smarować skórę.

Opis twojej osobowości pasuje do mojej, a ja daję radę jakoś bez plam.
Tylko bardzo ważne, żeby dokłądnie umyć ręce po zastosowaniu, bo skórę
dłoni bardzo brudzi.

M.

7. Data: 2007-02-15 17:30:50

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Zasińska" <m...@z...m> napisał w wiadomości

> Opis twojej osobowości pasuje do mojej, a ja daję radę jakoś bez plam.
> Tylko bardzo ważne, żeby dokłądnie umyć ręce po zastosowaniu, bo skórę
> dłoni bardzo brudzi.
>
> M.

A masz do ciemniejszej czy jaśniejszej karnacji? Bo powiem szczerze
zachęciłaś mnie do kupna ale pomimo, że jestem brunetką o lekko śniadej
karnacji to wolę najpierw wypróbować ten o jaśniejszym odcieniu. Aktualnie
mam Eveline lekko brązujący, ale nie dość, że śmierdzi (pardon ;) ) mi
obrzydliwie to raczej mam więcej tego złota na sobie niż widzę
przyciemnienie skóry :/

A może ktoś jeszcze ma jakieś doswiadczenia z Garnierem tudzież innym
specyfikiem??:)
ZUZAnna

8. Data: 2007-02-15 17:34:39

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-02-15 18:30:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ZUZAnna* skreślił te oto słowa:

> A może ktoś jeszcze ma jakieś doswiadczenia z Garnierem tudzież innym
> specyfikiem??:)

Garnier, Dove, Johnson, Karmel Daxa - i poczytaj w archiwum.

Zasadniczo kazdy ma fanki, kazdy komus nie odpowiadał.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

9. Data: 2007-02-15 20:35:01

Od: Marzena Zasińska <m...@z...m> szukaj wiadomości tego autora

ZUZAnna napisał(a):
> [...]
> mam Eveline lekko brązujący, ale nie dość, że śmierdzi (pardon ;) ) mi
> obrzydliwie to raczej mam więcej tego złota na sobie niż widzę

Miałam do jasnej.

> A może ktoś jeszcze ma jakieś doswiadczenia z Garnierem tudzież innym
> specyfikiem??:)
> ZUZAnna

Dodatkowo polecam, ale nie wiem, czy to dostępne w Polsce, na pewno w
Holandii tak - Yves Rocher balsam nawilżający ze złotymi drobinkami i w
dodatku brązujący. Z tym, że lepiej pachniał na początku niż po 1-2h.
Ale piękny koloryt dawał i owszem. Szkoda, że się skończył był :-]

M.

10. Data: 2007-02-16 17:14:01

Od: "Monika Z" <z...@w...beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

ja również używam Garniera, jestem zadowolona.
Smaruję się nim głównie na noc.
Na temat balsamów brązujących są różne opinie, w zależności od osoby, itd.
Negatywnymi się nie kieruję przy wyborze kosmetyków, tylko sama próbuję, bo
coś, co kogoś denerwuje, mnie akurat nie musi.
Proponuję sprawdzić tu:
http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=7149
Wystarczy się cofnąć i można wyszukiwać po nazwie producenta.
Pozdrawiam serdecznie

Monika Z

> [...]
> dodatku brązujący. Z tym, że lepiej pachniał na początku niż po 1-2h. Ale
> piękny koloryt dawał i owszem. Szkoda, że się skończył był :-]

www.zlotykot.com
Ta grupa
Body Shop [waw]
mezczyzna