balsam firmy TOŁPA chwalę

1. Data: 2004-05-17 08:51:38

Temat: balsam firmy TOŁPA chwalę
Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze raz ja :)
Niedawno kupiłam sobie balsamik firmy Tołpa ultrawygładzający do skóry
szczególnie suchej i wrażliwej. Kosmetyk ten wchodzi w skład kuracji
antycellulitowej tej firmy.
Wrażenia bardzo pozytywne. Fajnie się rozprowadza, nie zostaje tłusta
warstewka i nóżki się nie kleją, skóra gładka i nawilżona. Ma dość
specyficzny zapach, mi on się kojarzy z trawką, prawdopodobnie to zapach
torfu.

Może ktoś miał inne kosmetyki z tej serii i podzieli się uwagami?

PZDR
Aisza

1. Data: 2004-05-17 10:44:22

Temat: Re: balsam firmy TOŁPA chwalę
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warstewka i nóżki się nie kleją, skóra gładka i nawilżona. Ma dość
> specyficzny zapach, mi on się kojarzy z trawką, prawdopodobnie to zapach

Hej
a drogie są te specyfiki?
i działa to antycellu..?
pozdrówka
kroofka

1. Data: 2004-05-17 12:21:05

Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a drogie są te specyfiki?
> i działa to antycellu..?

Nie są tak tanie jak kosmetyki Ziaja, ale też nie strasznie drogie. Ten
balsam, który ja mam (200ml) kosztuje ok 25 zł. Najdroższy kosmetyk z tej
serii kosztuje ok 50 zł.
Czy działa... Ja należę do tej grupy, która nie liczy, że dzieki kosmetykowi
schudnie i pozbędzie się tkanki tłuszczowej tam gdzie jest niepotrzebna. Tak
jak pisałam ładnie nawilża, skóra jest napięta i wygładzona. A na cellulit
najlepsze bieganie przez godzinkę :)

M.

1. Data: 2004-05-17 17:17:06

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja od zawsze z Tolpy mam w zestawie krem do stop (kiedys chwalilam - mam
miekki sliczne rozowiutke stopki:)))), zel do stop i krem do rak
regenerujacy - ten ostatni o niebo lepszy od tego avonowskiego. Mialam kilka
razy kuracje borowinowa na cellulit - taka brunatna papka, oczywiscie 2 - 3
razy w tygodniu papke kladlam na cialko, owijalam folia w dresik i pod
kocyk. Cellulit troszku redukowalo, ale bardziej ujedrnialo:)))
Kapie sie w ich plynie do kapieli takim relaksujacym i chyba tyle....
A!!! Jeszcze mam maseczke kremowa z serii optimum:) Uzywam rak co 3
tygodnie:))) Buzke mam po niej czaderska:))))
moja matenka uzywa pasty do zebow dla wrazliwcow, bo tylko ta dziala na jej
zabki jak mniod ;)
a!! Mama kiedys kupila zel pod prysznic czy jakos tak, ale nie bylysmy z
niego zadowolone:(

pozdrowki i milego tolpowania

1. Data: 2004-05-18 08:17:53

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś miał inne kosmetyki z tej serii i podzieli się uwagami?

Mam kąpiel fizjoaktywną z torfem, super cud.
Taka brązowa, gęsta maziaja, pachnąca leśnym igliwiem.
Bardzo mi pomogła na bóle pleców (+ masaż).
Tylko trzeba pamiętać, żeby wstrząsać butelką.

Pzdr,

Lady Huncwot

1. Data: 2004-05-18 09:29:30

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aisza <a...@i...pl> napisał(a):
> Może ktoś miał inne kosmetyki z tej serii i podzieli się uwagami?

ja miałam również balsam ultrawygładzający, jestem z niego b. zadowolona,
skóra jest po nim b. wygładzona i dobrze ujędrniona. miałam też maskę
borowinową, jeszcze w poprzednim opakowaniu (w tubie, nowa jest w słoiczku),
niestety, była mało wydajna, bo 1 opakowanie starczyło mi na 5 razy (całe
nogi, tyłek i brzuch), więc na całą kurację (3 tyg.) potrzebowałam 2. jakieś
tam działanie było czuć, b. lekkie pieczenie po zawinięciu folią. ładnie i
przyjemnie ta maska nie wygląda, takie typowe błotko. balsam był o niebo
przyjemniejszy w stosowaniu. nie zauważyłam wyszczuplenia, a co do
wygładzenia i ujędrnienia skóry, to mógł to być efekt synergiczny stosowania
obu tych kosmetyków, stosowałam je równocześnie. ale podobno najsilniejsze
działanie ma serum.

1. Data: 2004-05-18 13:14:26

Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś miał inne kosmetyki z tej serii i podzieli się uwagami?

Teraz jest promocja na kosmetyki antycellulitowe z firmy Tołpa. Właśnie
dzisiaj widziałam w mieście.
Dwa balsamy ultrawygładzające sa w cenie 33 zł a na inne kosmetyki 20%
rabatu, albo jeden w zestawie wychodzi gratis.

A.

1. Data: 2004-05-18 18:14:28

Od: " Madziejka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam tylko z Tolpy :
-krem do stóp-świetny
-pasta do zębow-jestem zadowolona :)

zastanawialam sie nad tą serią antycelulitową, ale nie odważylam sie....
pozdrawiam

isza <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> torfu.
>
> Może ktoś miał inne kosmetyki z tej serii i podzieli się uwagami?

ziaja, balsam kozie mleko i phytoaktiv
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-17)
witam
góry i doliny na ramionach..
wszedzie glaciutko ...a na nosie ...!!