balsam nawilzajacy

1. Data: 2003-08-01 10:33:30

Temat: balsam nawilzajacy
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Moze macie jakies doswiadczenie z balsamami ?
Mam bardzo sucha cere a jade na wakacje do turcji i nie chcialabym tam
wyschnac na pieprz ?
Poleccie mi cos ?

BR

1. Data: 2003-08-01 10:51:56

Temat: Re: balsam nawilzajacy
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze macie jakies doswiadczenie z balsamami ?
> Mam bardzo sucha cere a jade na wakacje do turcji i nie chcialabym tam
> wyschnac na pieprz ?
> Poleccie mi cos ?

Dla mnie jak narazie najlepszy jest balsam z witaminami z Avonu,poprostu go
uwielbiam!

1. Data: 2003-08-01 11:02:45

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kofeinka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Polecam maseczke z lnu w piance (Pollena Ewa).będąc wturcji stosowalam ją
nie tylko na twarz i deklod ale ina resztę ciała. Polecam także balsam
ujędrniający Avonu (ten w niebieskiej butelce, tani, wydajny i naprawde
nawilża).Poza tym przygotuj się na naprawdę wysokie temperatury....Ja lubię
upalne dni,ale będąc w Turcji wymieklam i gdyby nie klimatyzacja w pokoju to
chyba bym padła. Ubranie na mnie było non stop mokre (mimo że nie należe do
osób ,które się mocno pocą), nie ma więc obaw-nie wyschniesz na
pieprz:)Przede wszytskim nawilzaj sie od środka, pij duuuzo duuuzo wody,
która i tak w ekspresowym tempie wyparuje z Ciebie:)
A mozna wiedziec w jakie okolice sie wybierasz?

Trzymaj sie ..chłodno:)
Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-08-01 11:11:33

Od: "Babarosia" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie jak narazie najlepszy jest balsam z witaminami z Avonu,poprostu
go
> uwielbiam!

to prawda!!!!
mam bardzo wrażliwa skore, zdarza sie, ze balsamy mnie uczulaja.....
ten o dziwo nie! skorka jest milusia w dotyku i baaaaaaaaardzo delikatna :)

polecam
agat
sciskam

1. Data: 2003-08-01 11:12:02

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ata <a...@r...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Moze macie jakies doswiadczenie z balsamami ?
> Mam bardzo sucha cere a jade na wakacje do turcji i nie chcialabym tam

to do ciala czy do twarzy?
balsam do ciala, do bardzo suchej, wrecz swedzacej skory znam jeden genialny -
lipidiose 2 vichy
do twarzy - maseczka nawilzajaca daxa zostawiana od czasu do czasu na noc

i duzo wody do wewnatrz

mandra

1. Data: 2003-08-01 11:24:37

Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki,

Przede wszytkim do ciala do twarzy moim odkryciem sa kremy z lirac,
rewelacja!!!
Mialam ostatnio balsam nawilzajaco ujedrniajacy z loreala i tez bylam
zadowolona, avon jakos mnie nie pociaga ...Do Turcji jade dopiero na
przelomie sierpnia wrzesnia i mysle ze nie bedzie juz az takich upalow

ata

1. Data: 2003-08-01 18:48:27

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie jak narazie najlepszy jest balsam z witaminami z Avonu,poprostu
go
> uwielbiam!

Potwierdzam te odczucia rowniez w moim przypadku i podpisuje sie wszystkimi
konczynami:))))Wyprobowalam tez w tropikach i bylo super:))

Pusia(z zielonego jak zrenica w kocim oku Białegostoku)

Nowe w manikiurze
pytanie o white stripes??
Avon 20/21katalog
pytanie o veet???