zakupy w Szczecinie

21. Data: 2001-04-14 19:03:46

Temat: Re: bank roslin - dlugie
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bank roslin w proponowanej przeze mnie formie wystartowal na stronie grupy
http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

22. Data: 2001-04-17 09:03:34

Temat: Re: bank roslin
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Zając" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Co do opinii wymiany wysylkowej, to jakos mnie osobiscie sie to nie widzi.
> Kolosalne ryzyko, to naprawde trzeba umiejetnie spakowac, a potem jeszcze
> czas w jakim to dojdzie, itd.

Ani ryzyko, ani czas - przeciętnie dwa dni - ale ta robota przy pakowaniu
jest po prostu upiorna!

Pozdrawiam, Basia.

23. Data: 2001-04-19 19:19:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Wydaje mi sie, ze to, do czego sie chcesz zobowiazac nie jest zbyt realne.

Nie można ( i nie ma takiej potrzeby) nastawiać się na wielką produkcję. Z
jednej, karłowatej rośliny można zrobić w
ciągu roku kilka (przy dobrych układach) sadzonek. Te sadzonki zostaną
przekazane zainteresowanym zgodnie z decyzją grupy. Przekazanie może
nastąpić w trakcie jakiegoś spotkania członków.

>Po prostu rozdawac tez
> mozna, i jesli sie na to decydujesz to i ja jestem dla Ciebie pelen
podziwu,
> choc wiedzac, jaka to ciezka praca

Na razie nie ma żadnego problemu. Jak na razie, to nikt nie złożył jeszcze w
banku
żadnej rośliny. Znając realia grupy, nie będzie ich wiele, lub w wersji
optymistycznej - wcale :-).

>Ja osobiscie tego typu bank
> widze jako pewne miejsce w internecie, ktore zbiera informacje o tym, co
> okreslony pl.rec.ogrodnik ma i na co chcialby wymienic.

Zważ, że to zadanie miała spełniać nasza grupa dyskusyjna. Jak dotychczas,
to w tym temacie jest ugór.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

24. Data: 2001-04-21 16:58:50

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zważ, że to zadanie miała spełniać nasza grupa dyskusyjna. Jak dotychczas,
> to w tym temacie jest ugór.

Wydaje mi sie to calkiem zrozumiale.Grupa dyskusyjna nie ma szans stac sie
takim bankiem, bo ogloszenia sa zbyt krotko widzialne. Gina w potoku innych
informacji. Na przyklad pare dni temu byl post o wymianie roslin, ale kto o
nim pamieta? Tablica ogloszen ma te przewage, ze ogloszenie widac caly czas
a listy poswiecone sa tylko i wylacznie jednaj tematyce. Czy sie sprawdza,
tego jescze nie wiadomo, ale warto sprobowac.

--
Pozdrawiam.
Rafał Wolski

25. Data: 2001-04-22 20:40:23

Od: "miro" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9b3nr3$lbg$...@n...ipartners.pl...
> Nie udaje mi się za to doczekać
> kiełkowania żadnego klona. Mam też dobrą rękę do cisów, przy ukorzenianiun
> zawsze mam 100 % sukcesu.

> Edyta Szajnóg

Oczywiście chodziło mi o JAWORY, nie o GRABY ! (:-))) Przepraszam. Jeszcze
ciągle, nie wiem dlaczego - mylą mi się nazwy (:-((... Klony-jawory.

Pozdrówki, miro.

26. Data: 2001-04-22 20:41:20

Od: "miro" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Oczywiście chodziło mi o JAWORY, nie o GRABY ! (:-))) Przepraszam. Jeszcze
ciągle, nie wiem dlaczego - mylą mi się nazwy (:-((... Klony-jawory.

BYLINY KOŁO WROCŁAWIA
Kwiaty doniczkowe?
róże i....?
Mirabelka (żywoplot)