bardzo prosze o pomoc - bo nikt nic nie wie :(

1. Data: 2009-02-15 18:03:23

Temat: bardzo prosze o pomoc - bo nikt nic nie wie :(
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

osoba lat 59 -
objawy sa takie - zaczyna sie od oszalalego walenia serca, potem
oslabienie - spadek cisnienia z 170/ 100 do 120 /90 - tetno tez spada
dratycznie - zimne poty nastepuja ...
mozecie cos powiedziec ?
bo oczywiscie lekarze nic nie wiedza - wizyty u endokrynologa i lekarza
rodzinnego nie przynosza rezultatu a ataki sie powtarzaja i sa coraz
gorsze - dochodzenie do siebie po takkim czyms trwa co najmniej dzien...
mozecie cos zasugerowac na co zwrocic uwage ? bo jak na razie nikt nic nie
wie i odsylani jestesmy od annasza do kajfasza a czas leci - a sytuacja w
przychodniach wiadomo jaka...
z gory dziekuje bardzo za jakakolwiek pomoc.

2. Data: 2009-02-15 18:17:44

Temat: Re: bardzo prosze o pomoc - bo nikt nic nie wie :(
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> osoba lat 59 -
> objawy sa takie - zaczyna sie od oszalalego walenia serca, potem
> oslabienie - spadek cisnienia z 170/ 100 do 120 /90 - tetno tez spada
> dratycznie - zimne poty nastepuja ...

a czy ta osoba bierze leki na te skoki cisnien, wogole na nadcisnienie?

3. Data: 2009-02-15 18:30:20

Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to może być to, ale ja od dzieciństwa (teraz mam 30 lat) mam
takie nagłe przyspieszenia pracy serca. Zdiagnozowano to jako napadowy
częstoskurcz nadkomorowy. Tętno wynosi około 200/min, zazwyczaj trwa to
kilkanaście sekund, ale bywało też że i kilka godzin. Przy dłuższych atakach
występują zimne poty i nieprzyjemne uczucie ucisku w klatce piersiowej.
Sugerowałbym udanie się do kardiologa i UKG serca.

Kenny

4. Data: 2009-02-15 19:50:12

Od: "Carfen" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, mam bardzopodobne objawy przy atakach paniki z tym że mam nerwicę. A
nie ma to nic wspólnego z meno albo andro pauza?

5. Data: 2009-02-16 10:07:58

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przychodniach wiadomo jaka...
> z gory dziekuje bardzo za jakakolwiek pomoc.

Witam,
miałem podobnie (leczę się na nadciśnienie). Okazało się, że pomogło dodanie
do już wczaśniej branego Concoru 2,5mg, leku Prestarium5mg. Od tej pory
czuję się znacznie lepiej i nie mam już tego typu sytuacji. Lekarz
wytłumaczył mi, że wzrost ciśnienia powoduje paradoksalnie zwężenie naczyń
doprowadzających krew do mózgu i móżdżku, co może powodować ich
niedotlenienie i w skrajnych wypadkach nawet udar. Dlatego u mnie po nagłym
skoku ciśnienia i tętna, miałem dreszcze (ponoć pochodzenia mózgowego).
Dlatego m.in. tak ważne jest, aby ta osoba często monitorowała swoje
ciśnienie.

Pozdrawiam i życzę zdrówka
Jarek

6. Data: 2009-02-16 15:20:05

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kenny" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:gn9n3b$nau$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> atakach występują zimne poty i nieprzyjemne uczucie ucisku w klatce
> piersiowej. Sugerowałbym udanie się do kardiologa i UKG serca.

dzieki wielkie za sugestie.

7. Data: 2009-02-16 15:20:31

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> U mnie objawy tego typu, plus nagly spadek poziomu cukru a on sie wlasnie
> moze objawiac zimnymi potami, dreszczami (wartaloby w takim momencie
> poziom
> cukru zbadac jesli jest taka mozliwosc) - bylo diagnozowane pod katem
> niedoczynnosci (nadczynnosci? nie pamietam dokladnie) nadnerczy.
> Mialam robiona dobowa zbiorke moczu i badany poziom steroidow w nim.
> Endokrynolog jak tylko uslyszala o naglych spadkach cisnienia, tetna i
> poziomu glukozy w te pedy mnie na badania wyslala wlasnie w tym kierunku.

dzieki - no wlasnie nie wiadomo jak z cukrem ale to moze byc dobry trop -
dzieki jeszcze raz.

wycinek z szyjki macicy
pieczenie z lewej strony pod zebrami?
zapalenie stawu krzyżowo-biodrowego