bardzo wielkie help

1. Data: 2004-12-28 08:51:13

Temat: bardzo wielkie help
Od: Mubuzia <m...@S...FUJ.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Za pare dni sylwester, ide na pierwszy w zyciu bal...jakos tak wyszlo:)
Generalnie nie jestem osoba panikujaca i umartwiajaca sie nad kazdym
wypryskiem, ale tym razem naprawde jestem zaniepokojona. Na drugi dzien
Swiat na moich ustach (ktore i tak sa pelne) wyskoczyly mi cusie. Nie
jest to opryszczka..przynajmniej tak mi sie wydaje. Sa to bardoz bolesne
gulki, rana a do tego jeszcze jakby wystajace pryszczyki. Skutek jest
taki ze dolna warga jest olbrzymia bolesna i wiadomo - malo estetyczna.
Cale dwa dni smarowalam sie sudocremem. Wczoraj owych pryszczykow
przybylo. Czy wiecie czym to szybko wyleczyc? Nie mam raczej szans na
wizyte u dermatologa (kolejki do czerwca) ani kosmetyczke (jestem sama
z dziecieciem od 8 do 18)...musze sobie poradzic sama.

Bardzo licze na Wasza porade
Pozdrawiam
Mubuzia

1. Data: 2004-12-28 13:31:45

Temat: Re: bardzo wielkie help
Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Mubuzia, a któżby!) wyklepał:

> [...]
> Swiat na moich ustach (ktore i tak sa pelne) wyskoczyly mi cusie. Nie
> jest to opryszczka..przynajmniej tak mi sie wydaje. Sa to bardoz bolesne

A wiesz, jak wygląda opryszczka? Pytam bez zlosliwosci, bo to jednak
może być zimno, jeżeli te pryszczyki to bezbarwna surowica, to ja
zamiast sudokremu wzięłabym np. antivir, smarowała sie tym punktowo,
myła ręce przed i po i nie dotykała!

Owocnej walki z cusiami i udanego balu! :-)

Pozdrawiam
M.
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2004-12-28 16:29:48

Od: Bozenka <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mubuzia wrote:
> [...]
> Cale dwa dni smarowalam sie sudocremem. Wczoraj owych pryszczykow
> przybylo. Czy wiecie czym to szybko wyleczyc?
<...>

Mi niestety to nie wyglada dobrze... z autopsji wiem, ze niestety do
Sylwestra tego raczej sie nie pozbedziesz... przynajmniej ja bym sie nie
pozbyla... niestety... pozostaje smarowanie, mycie rak i niedotykanie,
jak radzi Mo... i duuuzo cierpliwosci... jak tego nie dotykam, to w
sumie dosyc szybko sie goi, wiec moze do imprezy prynajmniej czesciowo
zniknie i opuchlizna spadnie, zeby reszte dalo sie jakos zatuszowac
kosmetykami... tylko postaraj sie uzywac kosmetykow tak, aby ich nie
zawirusowac...

Zycze powodzenia i mimo wszystko szampanskiej zabawy, w koncu wszystko
lezy w nas, jak nie bedziesz zbytnio przejmowala sie to i humor Ci
dopisze i impreza sie uda... :) Nie pozwol byle syfkowi zepsuc Ci balu :)

Bozenka :)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-12-28 20:05:02

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mubuzia" <m...@S...FUJ.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Bardzo licze na Wasza porade
> Pozdrawiam

sprobuj tez sypac maka kartoflana,na mnie dziala (zrobilo mi sie cos,nie do
konca opryszczka,tylko no takie cus,wypryskowo-krawe,posmarowalam i juz
dzisiaj ni-ma)./

1. Data: 2004-12-28 20:58:37

Od: "Just75" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cale dwa dni smarowalam sie sudocremem. Wczoraj owych pryszczykow
> przybylo. Czy wiecie czym to szybko wyleczyc? .

Moim zdaniem kup sobie w aptece Zovirax, ta masc jest na opryszczke, ale
pomaga na wszystkie takie "cudka" wyskakujace na ustach. Do sylwka moze nie
znikna Ci pryszczyki calkowicie, ale na pewno sie wszystko podgoi.
Pozdr. Justyna

1. Data: 2004-12-29 11:15:36

Od: Mubuzia <m...@S...FUJ.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bozenka napisał:

> [...]
> zniknie i opuchlizna spadnie, zeby reszte dalo sie jakos zatuszowac
> kosmetykami... tylko postaraj sie uzywac kosmetykow tak, aby ich nie

Bardzo dziekuje wszystkim za rady:)
Smaruje smaruje, nie dotykam. Z pewnoscia myje lapki, bo na tym punkcie
od urodzenia dziecka mam malego fiola:)Opuchlizna jakby mniejsza, choc
te pryszcze nadal sa. Mialy czubki zolte, popekaly same i teraz sa tam
rany..na samej krawedzi wargi:( Maz zakupil mi vratizolin, gdyz
wyczytalam ze jest toto skuteczne i na wirusy i na bakterie..
Mam natomaist pytanko - jako ze z kosmetologia mam niewiele wspolnego a
moj makijaz - jesli jest to ogranicza sie zazwyczaj (przewaznie chodze w
ogole bez makijazu) do tuszu i pomadki..to jak moglabym te cuda
zatuszowac? Co zrobic? Przez te smarowanie i wysuszanie skora na ustach
zrobila mi sie sucha, brzydka.
A chcialam sie raz do roku wystroic, wypieknic i prosze..

Pozdrawiam
Mubuzia

1. Data: 2004-12-29 13:19:19

Od: "Svetlana" <3...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem kup sobie w aptece Zovirax,

niestety wśród leków na zimno Zovirax jest najdroższy (skutki wydatków na
reklamę, chyba ^_^), spytaj w aptece o Hascovir (koło 3 razy tańszy - 8 zł
zamiast ponad 20ciu za tubkę 4 razy większą! - ale ma ten sam acyclowir -
substancję przeciwko tej chorobie) - u mnie się sprawdził na 6-kę i to w
ciągu dwóch dni :)

W ogóle wszystkie leki mające w składzie acyclowir (aciclovirum) oraz w
nazwie "VIR" są skuteczne, ale wszyscy pytają w aptekach tylko o Zovirax
:( ile ich jest: Virolex, Supraviran, Herpesin, Zovirax, Heviran, Cusiviral,
Awirol, Antivir, Acyclovir, Aciclovir, Acix 250, Acyklowir 200

a to, co na Gazecie piszą o lekach:

http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/0,52140,1863611.htm
l?VE_NAZWA_CHOROBY_a=Opryszczka+wargowa&name=%A6rodk
i+dost%EApne+bez+recepty%2C+stosowane+w+opryszcz
ce+wargowej

1. Data: 2004-12-29 14:18:42

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czasami mam podobny problem, niby to nie opryszczka ale też boli, przeszkadza i
wygląda kiepsko.W tym przypadku na mnie słabo działają wszelkie zowiraxy i
witrazole.
Mam na to swój sprawdzony sposób, niestety mało elegancki.Jak tylko zaczyna się
to świństwo pojawiać smaruję to w ciągu dnia sokiem z cebuli.Pomaga zawsze,
tylko ten zapach..
Jak będziesz malowała usta to najlepiej jakos tak by nie zinfekować szminki,
najlepiej jednorazowym pędzelkiem n

Pozdrwaiam

Netka

Czym się myją wrażliwcy?
kto chce sprzedac sterylizator kosm.?
Jaka jest różnica między 2000 Calorie a More Lashes...
Maszynka do włosów :)
do posiadaczek duzych biustow