Re: bardzo wysoka gorączka u 4 latka

From: "Meg" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: bardzo wysoka gorączka u 4 latka
Date: Mon, 3 Jan 2005 17:26:42 +0100

> jestem mama 4 letniego kubusia. jestem ostatnio mocno zaniepokojona. Moje
> dziecko w odstępach co trzytygodniowych przechodził ostatnimi czasy trzy
> razy infekcje wirusową. Ostatni raz w noc sylwestrową.
> Za kazdym razem lekarz mówi ze to tylko infekcja ... nic powaznego. Tylko
> ze moje dziecko strasznie mocno przy tym goraczkuje ... 40 stp i 6 kresek
> ..drgawki, wymioty. taka gorączka utrzymuje się przez 2- 3 doby. zbić ja
> udaję się tylko czpokami z paracetamplu w połączeniu z 1/3 czopka pelrginy
> Czy to normale aby przy tego typu infekcjach tak wysoko goraczkować ....
> [...]

Nie jestem lekarzem ale mam bardzo chorowitego pięciolatka (pierwszy rok w
przedszkolu), odstępy między chorbami wynoszą kilka dni , i też są to
wirusówki Mój mały wogle nie gorączkuje , co jak twierdzi lekarz jest
nieprawidłowe i złe , przy wirusówkach dzieci powinny właśnie gorączkować i
to dosć wysoko , to jest naturalna obrona organizmu Myśle że nie powinnaś
sie niepokoić , w końcu lekarz wie co mówi , a jak nie jesteś tego pewna
poradź sie jeszcze innego ,Jeśli chodzi o badania to zawsze mozesz je zrobić
ale po infekcji(tak mi sie wydaje)

życze zdrowia i pozdr Magda