Juka czy coś innego?

1. Data: 2000-09-25 11:38:08

Temat: Juka czy coś innego?
Od: "basia (Basia Kulesz)" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż mam w domu roczne już siewki rośliny, która przypomina z wyglądu i
jukę, i dracenę (skórzaste, rynienkowate liście, twarde). Jak rozróżnić, co
to jest?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-09-26 07:05:17

Temat: basia-->basia (Basia Kulesz)
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

szczerze mowiac to dla mnie bardziej podobal sie ten krotszy nickname.
moze dlatego, ze byl cichszy.
tym niemniej
serdecznie pozdrawiam
j.t.

3. Data: 2000-09-30 06:46:14

Temat: Re: basia-->basia (Basia Kulesz)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Turulski" <t...@n...uwb.edu.pl> napisał w wiadomości

> szczerze mowiac to dla mnie bardziej podobal sie ten krotszy nickname.
> moze dlatego, ze byl cichszy.

Bądź wyrozumiały względem osób posiadających przytępiony słuch (np. ja).
Basie są dwie. Chociaż o tym wiedziałem to jednak nie w każdym wypadku
uświadamiałem sobie. Jedna pisała siebie z małej litery a druga z dużej.
Chociaż mówią, że dobrego nigdy za wiele to jednak ta ilość Basi jest
trochę uciążliwa. Przynajmniej dla mnie, osoby tak mało spostrzegawczej.
Chociaż, mogło być jeszcze gorzej. Np. gdyby były dwie glisty.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2000-10-02 06:53:54

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:

> [...]
> uświadamiałem sobie. Jedna pisała siebie z małej litery a druga z dużej.
> Chociaż mówią, że dobrego nigdy za wiele to jednak ta ilość Basi jest

wychowalem sie z basia- moja ciocia, ktora ma tyle samo lat co ja.
dlatego do dzis uwazam, ze basi (nie koniecznie nawet barbara) nigdy nie
moze byc za duzo.

pozdrawiam
j.t.

5. Data: 2000-10-02 09:19:12

Temat: Odp: basia-->basia (Basia Kulesz)
Od: "basia (Basia Kulesz)" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8r43vj$1cb$...@n...tpi.pl...

> [...]
> uświadamiałem sobie.
> Chociaż mówią, że dobrego nigdy za wiele to jednak ta ilość Basi jest

Ach jakże mi przykro!

> Chociaż, mogło być jeszcze gorzej. Np. gdyby były dwie glisty.

Glisty w żadnej ilości nie są uciążliwe, jest to podstawowa różnica między
nimi a Basiami.
;)
Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-10-02 20:32:53

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia (Basia Kulesz) <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8r9nh4$8p5$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
> Ach jakże mi przykro!
> Glisty w żadnej ilości nie są uciążliwe, jest to podstawowa różnica między
Nie wszyscy tepią "Basie". Ja stosuje metody "ekologiczne" i widzę dla nich
tutaj miejsce i to zaszczytne.
podr. Jerzy

7. Data: 2000-10-03 06:40:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@m...pl> napisał w wiadomości ...............
> Nie wszyscy tepią "Basie". Ja stosuje metody "ekologiczne" i widzę dla
nich
> tutaj miejsce i to zaszczytne.

Wazelina, wazelina! :-)
...i jeszcze; świadomie sugerujesz, że większość tępi Basie a Ty należysz do
chlubnych wyjątków?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2000-10-04 05:26:24

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia (Basia Kulesz)" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości ..........
ta ilość Basi jest

> Ach jakże mi przykro!

Mi jest przykro, ze Ci jest przykro :-). Oczywiście chodziło o "nazewnictwo"
osób a nie o osoby. Zresztą, gdyby każdy używał swojej pełnej "nazwy" a nie
zniekształcał jej przez różne skróty i przekręty to nie byłoby żadnych
problemów.

Dzięki, że nie napisałaś "bez pozdrowień" :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2000-10-04 11:01:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8reg0f$fc1$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "basia (Basia Kulesz)" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał
> wiadomości ..........
> ta ilość Basi jest

> Mi jest przykro, ze Ci jest przykro :-).

Ależ Krzysztofie, pod spodem było mrugnięcie ;). Na szczęście ma poczucie
humoru.

> Zresztą, gdyby każdy używał swojej pełnej "nazwy" a nie
> zniekształcał jej przez różne skróty i przekręty to nie byłoby żadnych
> problemów.

Właśnie do tego dojrzałam. Jak jabłka jesienią (albo wariaci w starym
dowcipie)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2000-10-04 16:03:57

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8reg0d$fc1$...@n...tpi.pl...

> nich
>
> Wazelina, wazelina! :-)
Słyszałeś? Dzień bez podlizywania się to stracony dzień!!! ;-)))

> ...i jeszcze; świadomie sugerujesz, że większość tępi Basie a Ty należysz
do
> chlubnych wyjątków?
Gdzie ty tę większość widzisz? W swojej osobie? ;-)))
Pozdrawiam Jerzy

Jodła koreańska
dracena
Thuje-truje