bataty

1. Data: 2002-03-19 17:18:43

Temat: bataty
Od: "halucyna" <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Czy ktos moze ma pojecie co mozna zrobic z batatem (wystepujacym tez jako
patat)? Czy sa do niego jakies fajne przepisy czy po prostu ugotowac go jak
ziemniaka i tyle?

Bede wdzieczna za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam,
Lucy

1. Data: 2002-03-19 20:26:34

Temat: Re: bataty
Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Batata nalezy skrecic i spalic najlepiej z kims . Do tego mila muzyczka .
Smacznego !!

1. Data: 2002-03-19 21:45:51

Od: "halucyna" <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Batata nalezy skrecic i spalic najlepiej z kims . Do tego mila muzyczka .
> Smacznego !!

Jasne, ale mi chodzilo o warzywo z Afryki a nie o ziolo z Indii...:)

1. Data: 2002-03-20 00:35:27

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"halucyna" <h...@n...pl> wrote in message
> [...]
>
> Czy ktos moze ma pojecie co mozna zrobic z batatem (wystepujacym tez jako
> patat)? Czy sa do niego jakies fajne przepisy czy po prostu ugotowac go

ugotowac jak ziemnaka albo zawinac w fole aluminiowa i do piekarnika chyba
nawet smaczniejszy ;)
mozesz tez spobowac go upiec w piekarniku na blaszce z przyprawami
pozdro arielka

[OT] w domu!
mieszanki różnych fasolowatych
kupiłam gałkownice do lodów :-)