batoniki musli

1. Data: 2004-05-29 09:49:21

Temat: batoniki musli
Od: Monika Zych-Laine <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.

czy zna ktos moze przepis na batoniki musli? cos takiego jak corny.

pozdrawiam
monika

1. Data: 2004-05-30 16:59:58

Temat: Re: batoniki musli
Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy zna ktos moze przepis na batoniki musli? cos takiego jak corny.

Właśnie dzisiaj zrobiłam, oto przepis:

20 dkg płatków owsianych
5 dkg posiekanych orzechów włoskich (ja dałam więcej)
20 dkg masła
15 dkg cukru (najlepiej brązowego)

Suche składniki wymieszać, dolać letnie rozpuszczone masło, wymieszać
azskładniki się połączą.
Rozłożyć na blasze (proponuje na papierze) , grubość ok. 0,5 cm, mocno
ugnieść.
Piec 15 - 2 0min. w temp. 190 st C
Jasnozłte ciasto wyjąć z piekarnika, pokroić na nieduże ciasteczka.

Można dodać inne orzech czy suszone owoce.

smacznego magda

Jak zrobić logos?
czym barwicie ryż?
gdzie w Wawie kupię pastę sezamową (tahini) do hummusa?
scones-angielskie ciastka z rodzynkami?
Barwniki do marcepanu/kremu? [ozdabianie tortu]