baza art deco - nigdzie nie ma :((((((

1. Data: 2003-01-08 15:04:32

Temat: baza art deco - nigdzie nie ma :((((((
Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napaliłam się na tą bazę, a tu niespodzianka: w żadnej drogerii w moim
mieście tego nie ma :((( Nie wiecie, czy mozna to cudeńko zakupić przez
internet? Albo czy da się to gdzieś kupić w Bielsku?
Pozdrawiam i liczę na pomoc!
Silje

1. Data: 2003-01-08 19:35:15

Temat: Re: baza art deco - nigdzie nie ma :((((((
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Silje <silje85@(no-spam)wp.pl> w wiadomości do grup

> Napaliłam się na tą bazę, a tu niespodzianka: w żadnej drogerii w moim
> mieście tego nie ma :((( Nie wiecie, czy mozna to cudeńko zakupić przez
> internet? Albo czy da się to gdzieś kupić w Bielsku?

Rozumiem Cie, bo przez dlugi czas szukalam, nigdzie w Katowicach nie bylo, a
jak juz odpuscilam, to wczoraj wreszcie kupilam :-) I dzis wyprobowalam -
rzeczywiscie jest warta tych zachwytow, cieie trzymaja sie grzecznie caly
dzien :-))
A co do Bielska - czytalam jakis miesiac temu w GW, ze w CH Sarni Stok
otwarto Galerie Centrum - o ile wiem, to kosmetyki Art Deco w GC sa, wiec
moze i tam? :-)

Gosia

1. Data: 2003-01-09 14:13:32

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości

(...)

> [...]
> A co do Bielska - czytalam jakis miesiac temu w GW, ze w CH Sarni Stok
> otwarto Galerie Centrum - o ile wiem, to kosmetyki Art Deco w GC sa, wiec

Dzięki Ci, dobra kobieto :) W takim razie czeka mnie wycieczka do Bielska.
Mam nadzieję, że znajdę tą wymarzoną bazę. Bo właśnie wróciłam do domu i
okazało się, że z cieni zostały mi na powiekach piękne różowe wałeczki :(
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2003-01-09 14:54:11

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> napisał

> Mam nadzieję, że znajdę tą wymarzoną bazę.

Coś tu dopiszę ... i znając życie pewnie sie narażę ;-)

Ja znam bazę od dość dawna. Ale przyznam, że trochę mnie dziwią te
niesamowite zachwyty nad nią.
Dlaczego .... ano dlatego, że przez bardzo długi czas nakładałam podkład na
powiekę + bardzo dokładnie pudrowałam sypkim pudrem *.... i trzymało sie to
tak samo dobrze jak z bazą.
Później zaczęłam używać bazy ... i efekt (dla mnie) jest taki sam.

Teraz czasem używam - czasem nie .... ale na pewno nie "pieję" nad nią z
zachwytu bo IMO ten sam efekt można osiągnąć innymi sposobami.

Pozdrawiam
MOLNARka

* fakt, że trochę trwało zanim nauczyłam się to nakładać w odpowiednich
proporcjach

1. Data: 2003-01-09 15:03:10

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Teraz czasem używam - czasem nie .... ale na pewno nie "pieję" nad nią z
> zachwytu bo IMO ten sam efekt można osiągnąć innymi sposobami.

Moze to zalezy od ksztaltu powieki i jej osadzenia? Bo ja tez probowalam z
podkladem i przypudrowaniem (poki nie mialam bazy, to zawsze tak robilam i
nie nakladalam cienia na powieke, jak tam niczego wczesniej nie bylo) i
cienie wytrzymywaly gora dwie godziny. I to nie zaleznie od jakosci cienia i
czy byn on tzw. trwaly czy nie. Mam oczy gleboko osadzone i na dodatek
powieki szybko mi sie tluszcza. Sam podklad tez mi sie piorunem zbieral w
zalamaniach. A z baza - glupie Wibo siedzi na powiece 10 godzin.
Hmmm, np. mojej siostrze nigdy sie cien nie zbiera w zalamaniu powiek, a ona
nie stosuje na powieke niczego poza pudrem. I to tez bez wzgledu na jakosc
cienia.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-09 16:01:12

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Silje <silje85@(no-spam)wp.pl> w wiadomości do grup

> Dzięki Ci, dobra kobieto :) W takim razie czeka mnie wycieczka do Bielska.
> Mam nadzieję, że znajdę tą wymarzoną bazę.

Moze najpierw zadzwon, nie chce Cie wprowadzic w blad :-) Tylko nie znam
numeru telefonu, przykro mi.

Gosia

1. Data: 2003-01-09 18:12:20

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Teraz czasem używam - czasem nie .... ale na pewno nie "pieję" nad nią z
> zachwytu bo IMO ten sam efekt można osiągnąć innymi sposobami.

To ja się mogę właściwie pod Tobą podpisać - też na co dzień używam podkład
+ puder i nic mi się z cieniami nie dzieje:-) Bazę mam ale nie od Art
Deco:-)
Ale faktem jest że są powieki bardzo "trudne" na których baza lepiej się
sprawdza niż podkład i puder.
A ogóle to baza Stagecolour w porównaniu do Art deco wypada lepiej jeśli
chodzi o intensywność kolorów:-) Ale Art Deco jest bardziej dostępna...
DominikaNM

1. Data: 2003-01-09 21:04:52

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

(..)

> [...]
ona
> nie stosuje na powieke niczego poza pudrem. I to tez bez wzgledu na jakosc

Mam ten sam problem co Kruszynka: tłuszczące się powieki. A z podkładem,
pudrem już kombinowałam i wtedy jest jeszcze gorzej: jeszcze więcej tego
wszystkiego zbiera się w zgięciu powieki ;) W bazie moja nadzieja :)

Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2003-01-09 21:08:09

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bielska.

> Moze najpierw zadzwon, nie chce Cie wprowadzic w blad :-) Tylko nie znam

Nie ma problemu, najwyżej kupię sobie coś innego miłego :) Chociaż ta
baza... kusi mnie strasznie możliwość fajnego pomalowania oczek bez
konieczności ciągłego patrzenia do lusterka czy coś się nie
porozpływało......mmmmmm ;) Mam nadzieję, że ją w końcu zdobędę.
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2003-01-10 15:16:53

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> konieczności ciągłego patrzenia do lusterka czy coś się nie
> porozpływało......mmmmmm ;) Mam nadzieję, że ją w końcu zdobędę.

:-)) Jesli juz sie wybierzesz, to mozesz potem powiedziec, czy warto sie
wybrac do tego centrum Sarni Stok? Czasem bywam w Bielsku, wiec moglabym
zajrzec :-)

Gosia

matowe wlosy - pomoc
Yardley