Zaproszenie

41. Data: 2006-01-04 07:17:08

Temat: Re: Zaproszenie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
O sprzedzazy TaBazy pisales Ty, nie Grzesiek.
Powinienes Grzeska przeprosic.

Pozdrowienia,
Michal

:)
jak dla mnie
Grzesiek nie zaprzeczyl i nie wykluczyl mojej sugestii
:)
nie mam za co go przepraszac
chocby dlatego
ze tak jak jego prawem jest robic co chce z Tabaza
tak ja mam prawo miec swoje zdanie o Tabazie
:)
o moje zdanie na temat Tabazy
zostalem zapytany na tym forum przez Evuske
i na tym forum szczerze jej odpisalem
:)
taki zawsze bylem
jestem i takim pozostane
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

42. Data: 2006-01-04 10:23:06

Temat: Re: będzie ostro
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak dla mnie
> Grzesiek nie zaprzeczyl i nie wykluczyl mojej sugestii
> :)
> nie mam za co go przepraszac

Czy to oznacza Tadeuszu , że każdy w kogo gównem rzucisz
i się nie uchyli lub nie odrzuci w Ciebie jest winny tego ,
że został obsrany ???
--

pozdrawiam ciekawie :-) piotr

43. Data: 2006-01-04 10:58:01

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Sam tępiłem pewną firme za SPAM na tej grupie, ale jak widać czegoś
sie
> nauczyli i chwała im za to.

Chwała im (w filmie "Madagaskar" byłoby : hańba im ;-)

> Nie tak szybko.
> pozdr. Jerzy

Temat ciągnie się wywołany anonsem TaBazowym , nie widzę za bardzo
sensu przeciągania go . Informacje tabazowiczów nie przekroczyły
limitu 2 na miesiąc (netykieta) a cały problem w uczuleniowej reakcji
niektórych grupowiczów rec.ogrody na podgrupę z tej grupy , w dodatku
nieracjonalnej i wulgarnej . Napisałem krótko o tym :
"nigdy nie przyszło mi do
głowy ZAKAZYWAĆ grupowiczom pewnych tematów "
"TaBaza jest o.k. , niekomercyjna na pewno , być może
"dziwnymi ścieżkami" denerwuje niektórych , ale to ich problem
i bardziej mi nie pasują na grupie dyskusje o słuszności lub
naganności mówienia o niej niż samo o niej mówienie "
"Może wystarczy powstrzymać się czasem od ubliżania innym ,
może jako priorytet przyjąć dobrą , czystą i przyjazną atmosferę "
i to by wyczerpywało co chciałbym dodać do tematu :-)
Post Rafała zabrzmiał mi w tym kontekscie jak boski grom
i nie ukrywam skonfundował mnie , stąd usiłowanie załagodzenia
domniemanego dotknięcia Rafała , bo przecież nic do niego nie mam .
I tyle :-)
--

pozdrawiam :-) piotr

ps. EOT nie piszę bom już raz napisał ;-)

44. Data: 2006-01-04 11:50:22

Od: "muniek" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glownie wysilkiem pasjonatow dzialajacych non profit
> po zdobyciu jakiejs wartosci na rynku
> liczonej iloscia stalych bywalcow i liczby odwiedzin
> zostawal wystawiany na sprzedaz
> :)
> pomine sprawe rozliczen
> jakie nastepowaly lub najczesciej nie nastepowaly przy tej okazji
> :)
> dlatego dla mnie nie jest etyczne reklamowanie na pl_rec_ogrody konkursow
> ktore sa oglaszane w celu zwiekszenia atrakcyjnosci tamtego serwisu/forum
> a wiec i podniesienia jego wartosci"rynkowej" poprzez zwiekszenie ilosci

Tadziu,
oprócz potencjalnego interesu Grześka ja tu widze Twój bezpośredni interes.
Interes w zlikwidowaniu Tabazy.
Przeciez dzięki Tabazie można uzyskać nasiona interesujacych roślin.
I kto na tym straci? Ty stracisz Tadziu, bo mniej osob bedzie kupowało na
allegro rosliny od Ciebie i podobnych sprzedających.

Ale co mnie to wszystko obchodzi.
Kto chce niech dyskutuje z Tadziem.
Ja ten wątek juz wycinam.

Pozdrawiam agresora.

Muniek

45. Data: 2006-01-04 23:59:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Czy to oznacza Tadeuszu , że każdy w kogo gównem rzucisz
i się nie uchyli lub nie odrzuci w Ciebie jest winny tego ,

hehe
przygadywal kociol garnkowi...
:)
wpierw nie znajac zasad w tym zakresie
wymadrzasz sie i ciskasz na mnie gromy
ze niby cos komus nakazuje lub zakazuje
a teraz pleciesz kolejne bzdury w moherowym stylu
:)
nie uwazam
zebym w jakikolwiek sposob urazil Grzegorza
:)
w odroznieniu od Ciebie nie urwalem sie z choiny
w sieci jestem bardzo dlugo
i moge podac conajmniej kilka podobnych przypadkow
:)
jestem przekonany
ze bedzie tak i w tym przypadku
zreszta naprawde glupi bylby
gdyby tego nie zrobil gdyby mial dobra okazje
:)
jedyny zarzut jaki mam do Grzesia to wciskanie ciemnoty
uciekanie w "nazewnictwo"
dla wszystkich przy tabazie jest forum dyskusyjne
a on idzie w zaparte
ze jest to tylko forum administracyjno techniczne
:)
jesli czuje sie obrazony moimi przypuszczeniami
z ktorymi sie nie kryje to niech mi sadownie zakaze
albo prosciej i taniej niech przyjedzie
i sprobuje obic mi ryja
:)
jest coprawda ode mnie o pol metra wyzszy
ale mam przewage wagi wiec mniej wiecej rowne szanse bylyby
:)
a do Ciebie uwaga
kazdy ma prawo do wlasnych sadow
:)
czy tylko dlatego
ze sa one inne niz Twoje nazywasz je gownianymi
?
z pozdrowienieniami i usmeichami
smal

46. Data: 2006-01-05 00:14:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

[...]
:))))
blad w zalozeniu
:)
pare tygodni temu bylo o tym na grupie
ze prawdziwi hobbysci
ktorzy maja juz prawie wszystko nie sa dobrymi Klientami
:)))))

>Ale co mnie to wszystko obchodzi.
>Kto chce niech dyskutuje z Tadziem.
>Ja ten wątek juz wycinam.
:)
gdyby nie to
ze zapytala mnie Evuska
to wiedzac jaka to burze wywola
nie podjalbym tematu ale dla ludzi
ktorych cenie i lubie gotow jestem na wszystko
:)
Pozdrawiam agresora.
Muniek
:)
mozna mi zarzucic
ze jestem malozgodliwy
ze mam i bronie swoje zdanie
ale czy jestem przy tym agresywny
?
z pozdsrowieniami i usmiechami
smal

47. Data: 2006-01-05 01:35:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dwa dni temu napisales:

> :)
> juz w memncie tworzenia tego serwisu
> Grzesiu jednoznacznie napisal
> ze jest taka koncepcja

co okazalo sie nieprawda. Byla to Twoja koncepcja, nie Grzeska.
A na dodatek upierales sie przy tym, piszac, ze to nie Ty
powinienes udowodnic, ze Grzesiek to napisal, tylko, ze
Grzesiek powinien udowodnic, ze tego nie napisal.

Tak, to jest agresywne zachowanie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

48. Data: 2006-01-05 05:01:10

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kazdy ma prawo do wlasnych sadow
> czy tylko dlatego
> ze sa one inne niz Twoje nazywasz je gownianymi

Duby smalone

Pozdrowienia,
Jan_jr

49. Data: 2006-01-05 08:24:48

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:pJ_uf.3085$tR5.34@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Tak, to jest agresywne zachowanie.

Hejka. Pewnie poprawna jest postawa prof. Waltera Sonnenbrucha?
Pozdrawiam literacko Ja...cki
PS "Człowiek jest tyle wart, na ile go sprawdzono".

50. Data: 2006-01-05 12:38:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
> [...]
> a od nastania jesiennych slot do kwietnia
> gumofilce to najwlasciwsze obuwie
> bez ktorego po mojej glinie nie daloby sie chodzic
> :)
[...]

Mam w takim razie prośbę, jak siadasz do komputera to je zdejmuj bo
widocznie moherowy filc źle na ciebie działa.
:-)
pozdr. Jerzy

[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
jeżówki
Do siego Roku
Abyście się po balu...