bezbarwny blyszczyk

1. Data: 2005-03-08 16:26:43

Temat: bezbarwny blyszczyk
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje takowego. Mialam Burzuja, niby dobry, ale w polowie opakowania
pedzelek zrobil sie jakis nie do uzytku. No i nakretka oderwala sie...
Ktore firmy maja w swojej ofercie bezbarwny, przezroczysty blyszczyk na
usta?
Cos mi lazi po glowie Lancome?
Podpowiedzcie...Hafsa odcieta od swiata

1. Data: 2005-03-08 16:49:39

Temat: Re: bezbarwny blyszczyk
Od: "biba46" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@...net.pl> napisał(a):

> Ktore firmy maja w swojej ofercie bezbarwny, przezroczysty blyszczyk na
> usta?

w katalogu Avon - Przedwiośnie (4/2005) jest taki błyszczyk, Glazewear Clear
3648 3, 4,5 ml, w cenie promocyjnej 17,90 zł (regularna 29,90 zł)

1. Data: 2005-03-08 17:13:34

Od: Arkadija <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał(a):
> [...]
> pedzelek zrobil sie jakis nie do uzytku. No i nakretka oderwala sie...
> Ktore firmy maja w swojej ofercie bezbarwny, przezroczysty blyszczyk na

A ja mam Gosha i chwalę sobie.

Pozdrowienia!

Arkadija

1. Data: 2005-03-08 17:31:53

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w katalogu Avon - Przedwiośnie (4/2005) jest taki błyszczyk, Glazewear
> Clear
> 3648 3, 4,5 ml, w cenie promocyjnej 17,90 zł (regularna 29,90 zł)

zakupiłam i jestem zadowolona

Aga

1. Data: 2005-03-08 17:55:00

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" napisał w wiadomości
> [...]
> pedzelek zrobil sie jakis nie do uzytku. No i nakretka oderwala sie...
> Ktore firmy maja w swojej ofercie bezbarwny, przezroczysty blyszczyk na

A to ma być jakiś specjalny błyszczyk? Bo z niższej półki to ja sobie bardzo
chwalę Golden Rose (chyba jedyna ich rzecz, która mi podeszła
stuprocentowo:). Jest bardzo gęsty, jak dla mnie rewelacja na zimę.
Włosolepności nie stwierdziłam, ale to z braku odpowiednich środków:)

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-03-08 17:56:51

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d0kjvs$bdu$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Hafsa z adresu <h...@...net.pl> napisał(a):

> Ktore firmy maja w swojej ofercie bezbarwny,
> przezroczysty blyszczyk na usta?

silk gloss firmy max factor, mam co prawda kolorowy ale przeźroczysty też
jest w ofercie, polecam

1. Data: 2005-03-08 18:22:55

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...net.pl> napisał w wiadomości

> Ktore firmy maja w swojej ofercie bezbarwny, przezroczysty blyszczyk na
> usta?
> Cos mi lazi po glowie Lancome?

Jak lubisz gęste i lepkie (ja lubię), to polecam bezbarwny Juicy Tubes. Nie
wiem, czy w Polsce jest dostępny ten kolor, ale na pewno go produkują.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-08 20:39:26

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał/a w news:d0kjvs$bdu$1@inews.gazeta.pl:

> Poszukuje takowego.

Glam Shine?

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-03-08 22:36:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Jak lubisz gęste i lepkie (ja lubię), to polecam bezbarwny Juicy Tubes.
> Nie
> wiem, czy w Polsce jest dostępny ten kolor, ale na pewno go produkują.

Fresh jest z wyglądu cielisty, praktycznie przezroczysty.

JoP

1. Data: 2005-03-08 23:18:35

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał w wiadomości

> Fresh jest z wyglądu cielisty, praktycznie przezroczysty.

I on jest dostepny w Polsce, natomiast obawiam się, że tego przezroczystego
brak. A jednak różnica między nimi jest, choć imo wszystkie jaśniejsze JT
dają na ustach efekt bezbarwny. Ale dla porównania:

fresh:

http://www2.lancome.com/img/_db/variants/s_314775277
0274.gif

oraz zaza (przezroczysty)