'bezpieczna' i bezpieczna odleglosc od linii wysokiego napiecia

1. Data: 2005-09-22 07:50:42

Temat: 'bezpieczna' i bezpieczna odleglosc od linii wysokiego napiecia
Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaka jest bezpieczna odleglosc (tzn wiem ze 'bezpieczna' wg przepisow to
7m). Ile trzeba dodac na jakies promieniowania itp itd?

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

2. Data: 2005-09-22 08:56:05

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 09:50:42 +0200
Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> wrote:

> Witam
> Jaka jest bezpieczna odleglosc (tzn wiem ze 'bezpieczna' wg przepisow
> to 7m). Ile trzeba dodac na jakies promieniowania itp itd?

wiesz - nie kazdy mysli o tym co ty
nie kazdy bedzie wiedzial o jak wysokie napiecie chodzi, o odleglosc
od czego, o twoja definicje bezpieczenstwa i inne takie drobnostki..

Sierp

3. Data: 2005-09-22 09:18:22

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> wiesz - nie kazdy mysli o tym co ty
> nie kazdy bedzie wiedzial o jak wysokie napiecie chodzi, o odleglosc
> od czego, o twoja definicje bezpieczenstwa i inne takie drobnostki..

przepraszam, troche sie pospieszylem :)

linia 110 kV, bezpieczna odleglosc od domu mieszkalnego. definicje
bezpieczenstwa pozostawiam do dowolnej interpretacji ;)

4. Data: 2005-09-22 09:26:51

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 11:18:22 +0200
Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> wrote:

> przepraszam, troche sie pospieszylem :)
>
> linia 110 kV, bezpieczna odleglosc od domu mieszkalnego. definicje
> bezpieczenstwa pozostawiam do dowolnej interpretacji ;)

to pewnie odpowiedz wlasciwa bedzie - jak najdalej sie da..
prawda jest taka, ze nawet w odleglosci kilkudziesieciu metrow
jest do odnotowania napiecie krokowe, a wiec i na pewno "promieniowanie"
czy cos inego

Sierp

5. Data: 2005-09-22 12:22:00

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisal w wiadomosci
t...

> [...]
> prawda jest taka, ze nawet w odleglosci kilkudziesieciu metrow
> jest do odnotowania napiecie krokowe, a wiec i na pewno

7m? To zdecydowanie za blisko, 110kV potrafi niezle napieszac.

Sierp, polozyl bys skretke w domu oddalonym o 7 m od takiego napiecia?
Ja bym sie bal, ze kompy trzeba bedzie czesto wymieniac.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglówku jest antyspamowy !!!

6. Data: 2005-09-22 13:31:54

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 14:22:00 +0200
"BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

> 7m? To zdecydowanie za blisko, 110kV potrafi niezle napieszac.
>
> Sierp, polozyl bys skretke w domu oddalonym o 7 m od takiego napiecia?

nie
ale swiatlowod tak ;-)

ja bym w ogole unikal w poblizu domu linii wysokiego napiecia
(czy odwrotnie)

Sierp

7. Data: 2005-09-23 14:30:06

Od: Piotr <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> linia 110 kV, bezpieczna odleglosc od domu mieszkalnego. definicje
> bezpieczenstwa pozostawiam do dowolnej interpretacji ;)

Teraz wogóle nie wolno stawiać nowych domów pod liniami WN. Nie chcę
skłamać ale obecnie minimalna odległość to chyba 50m (nie mam teraz jak
sprawdzić).

pozdrawiam
Piotr

8. Data: 2005-09-24 16:22:52

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr"

> Teraz wogóle nie wolno stawiać nowych domów pod liniami WN. Nie chcę
> skłamać ale obecnie minimalna odległość to chyba 50m (nie mam teraz jak
> sprawdzić).

teraz tzn od kiedy?:-)
bo ja tam widze cos innego w nowobudowanych np. blokach

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

9. Data: 2005-09-24 17:12:07

Od: Piotr <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Poprawka:
"odległość sytuowania zabudowy od linii WN 110 kV - min. 14,5 m od
skrajnego przewodu osi linii dla budynków mieszkalnych, 4 m dla innych
(zalecana odległość 40 m od osi linii)"

pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2005-10-05 19:09:58

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> ja bym w ogole unikal w poblizu domu linii wysokiego napiecia
> (czy odwrotnie)

no i na taka odpowiedz liczylem :) serdecznie dziekuje za odzew, dzialka
z drutami odpadła, nadarzyla sie okazja kupic inną :). jestem juz po
wstepnej umowie, jutro skladami wniosek o szybki kredyt :)) i mam
nadzieje zacząć męczyć grupę częściej i stale. no w koncu w abonamencie
taniej :)

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam