bezplatny kurs NPR

41. Data: 2006-03-06 17:12:41

Temat: Re: bezplatny kurs NPR
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:58j9ao9uaknw.dlg@franolan.net...

> Znajoma mojej maci przedstawiała dzieci (obecnie już mające swoje
> dzieci) -- mój pierwszy miot, mój drugi miot...

Płodna kobieta.

42. Data: 2006-03-06 17:46:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> wrote in message

> W Ameryce nie leczą zaburzeń hormonalnych uzupełniając hormony? Życzliwie
> pytam.

bije sie w piers. lecza.

iwon(k)a

43. Data: 2006-03-07 01:25:04

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Dla zainteresowanych: zmiana adresu newslettera.
http://www.npr.abc.pl/

44. Data: 2006-03-07 05:41:00

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Znajoma mojej maci przedstawiała dzieci (obecnie już mające swoje
> dzieci) -- mój pierwszy miot, mój drugi miot...

:))))

Pierwsza Żona z Pierwszm Mężem około 20 parę lat po ślubie

Kaśka

45. Data: 2006-03-07 07:59:12

Temat: [ot] Re: bezplatny kurs NPR
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> Po pierwsze primo: znasz termin: wrotka?

Po pierwsze głupio się czepiasz - bo była wrotka,
po drugie mogłabyś poprawnie skonfigurować sobie
znaki cytowania.

Pozdr,
--
ŁK

46. Data: 2006-03-07 08:00:39

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> WSZYSTKIE pigułki, czy może jakiś określony środek?
> Ja u siebie nigdy żadnych "problemów ginekologicznych" w trakcie brania
> pigułek nie zauważyłam.

Po każdym z rodzai "testowanych" na mnie tabletkach w celu wyregulowania
mojego cyklu, dostawałam krwotoku zamiast okresu, miałam włosy i paznokcie w
stanie strasznym - ludzie się pytali czy aby nie jestem chora tak to
wyglądało okropnie.
Być może sa jakieś tabletki które nie dawałyby skutków ubocznych - tylko ze
ja juz nie bardzo mam odwagę robić kolejny raz za królika doświadczalnego.
Choć fajnie by było, łyk i po zawracaniu głowy.

BTW - a co właściwie poza tym ze to spam, macie do kogoś kto pisze o kursie
regulowania płodności w jakiś tam sposób? Przecież tabletki to nie jedyny
taki sposób, skutki uboczne mają i nikt tego nie ukrywa a nawt z tego co
pamietam na ulotce sobie można poczytać o nich, więc co za problem że ktoś
się nauczy i będzie używał innego sposobu niż Wy?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

47. Data: 2006-03-07 08:29:55

Temat: Re: [ot] Re: bezplatny kurs NPR
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:440d3d10$1@news.home.net.pl...

> Po pierwsze głupio się czepiasz - bo była wrotka,
> po drugie mogłabyś poprawnie skonfigurować sobie
> znaki cytowania.

Jakie Waść sobie życzysz?

48. Data: 2006-03-07 08:43:34

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora