bezplatny kurs NPR

51. Data: 2006-03-07 09:58:31

Temat: Re: bezplatny kurs NPR
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> Po każdym z rodzai "testowanych" na mnie tabletkach w celu wyregulowania
> mojego cyklu, dostawałam krwotoku zamiast okresu, miałam włosy i
> paznokcie w stanie strasznym - ludzie się pytali czy aby nie jestem
> chora tak to wyglądało okropnie.

Ok, ale to nie znaczy że każda kobieta tak reaguje. Zaryzykowałabym
stwierdzenie, że większość nie reaguje.

> BTW - a co właściwie poza tym ze to spam, macie do kogoś kto pisze o
> kursie regulowania płodności w jakiś tam sposób?

Że zacytuję swoją prywatną wypowiedź:
"Litości :/. Rozumiem, że można nie popierać antykoncepcji
"nienaturalnej" z przyczyn religijnych, ale wmawiać ludziom, że jest
szkodliwa dla organizmu to przejaw ignorancji :/."

To właśnie mam za złe. Nie propagowanie tego rodzaju metod w ogóle tylko
propagowanie jako jedynie słusznych.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

52. Data: 2006-03-07 09:59:11

Temat: Re: [ot] Re: bezplatny kurs NPR
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Jaka ironia? Nie rozumiem :-(

Napisałaś "waść" ;)

53. Data: 2006-03-07 11:22:48

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ok, ale to nie znaczy że każda kobieta tak reaguje. Zaryzykowałabym
> stwierdzenie, że większość nie reaguje.

Większość czy nie większość , to ani Twój przypadek nie znika mnie, ani mój
Ciebie i o to mi chodzi.
Że one nie sa obojętne dla organizmu same z siebie, tylko poziom tolerancji
jest na nie różny.
Jednak zanim się je poda nawet zdrowej osobie, robi się szczegółowy wywiad,
próbę wątrobową, morfologię, badanie piersi a efekt może być różny. Mnie
żadnego schorzenia nawet drobnego nigdy nie zdiagnozowano a pigułki nie
okazały się obojętne a już na pewno nie pozytywne w skutkach. :(

> [...]
> organizmu to przejaw ignorancji :/."
>
> To właśnie mam za złe. Nie propagowanie tego rodzaju metod w ogóle tylko

? No ale przecież zrobiłaś to samo. Więc nie bardzo rozumiem.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

54. Data: 2006-03-07 11:32:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałaś "waść" ;)

Jezis Maria, przepraszam!
Nie wiedziałam, że to jest brzydkie słowo...

55. Data: 2006-03-07 12:33:28

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jezis Maria, przepraszam!
> Nie wiedziałam, że to jest brzydkie słowo...

Zostałaś posądzona o ironię, a nie wulgarność. ;-)
Sądzę, że aby słowo było uznane za ironiczne wcale nie musi być "brzydkie".

Pozdrawiam,
Nela

56. Data: 2006-03-07 12:56:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@W...security.pl> napisał w wiadomości

> Zostałaś posądzona o ironię, a nie wulgarność. ;-)
> Sądzę, że aby słowo było uznane za ironiczne wcale nie musi być
> "brzydkie".

Określenie "brzydkie" nie równa się określeniu "wulgarne", to tak między
nami :-)
Swoją drogą zadziwiające, dla mnie, uznanie słowa trochę już przestarzałego
za wskaźnik ironii jakowejś...

57. Data: 2006-03-07 13:00:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jednak zanim się je poda nawet zdrowej osobie, robi się szczegółowy
> wywiad, próbę wątrobową, morfologię, badanie piersi a efekt może być
> różny.

To nie jest wcale takie pewne. Znam osobiście przypadki, kiedy lekarz nie
bawił się w wywiady, próby czy analizy medyczne, a po prostu wypisał to, co
akurat mu na myśl przyszło. Nie dochodziłam już, czy wybór takiej a nie
innej piguły powodowany był doświadczeniami lekarza, jego wiedzą o
tabletkach i różnicach w ich składzie czy też wczesniejszą wizytą REPa.

Tak więc uważam, że miałaś i tak szczęście, Sowo.

58. Data: 2006-03-07 13:10:22

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 7 Mar 2006 12:22:48 +0100, osoba określana zwykle jako
Sowa pozwoliła sobie popełnić co następuje:
> [...]
>Ciebie i o to mi chodzi.
>Że one nie sa obojętne dla organizmu same z siebie, tylko poziom tolerancji

Równie dobrze można mieć uczulenie na czekoladę czy cytrusy.

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Łatwiej wszystko
| http://epsilon.eu.org/ |
/------------------------\

59. Data: 2006-03-07 13:18:38

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Określenie "brzydkie" nie równa się określeniu "wulgarne", to tak między
> nami :-)

Może i nie, ale często jest tak określane. "Nie mów brzydko Jasiu, bo ci
język uschnie" może oznaczać - "Jasiu, kurwa, nie mów kurwa!"
(przepraszam delikatne uszy za cytat).

> Swoją drogą zadziwiające, dla mnie, uznanie słowa trochę już przestarzałego
> za wskaźnik ironii jakowejś...

A to zupełnie inna sprawa, o której nie podejmuję się dyskutować w
obecnym moim stanie ducha i ciała ;-)

Pozdrawiam,
Nela

60. Data: 2006-03-07 13:39:30

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest wcale takie pewne.

To jest minimum do jakiego lekarz powinien się ograniczyć jak pacjentka nie
zgłasza żadnych problemów.
Jak nie robi tego, to znaczy ze należy uciekać bo to konował, który nie
leczy tylko za przeproszeniem zalicza.:>
Dopóki pacjentki nie będą eliminować takich konowałów najprostszą metodą
głosowania własnymi nogami i piętnowania na głos gdzie popadnie, dopóty tacy
będą się mieli dobrze i nie będą mieli żadnego powodu żeby się dokształcić,
zmobilizować i zacząć być lekarzam albo dać sobie spokój i przekwalifikować
na jakiś mniej wymagający fach.

> Tak więc uważam, że miałaś i tak szczęście, Sowo.

Niby tak, było nie było żyję i mam się dobrze. ;)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

333. Osobisty LIST BOGA
Przeminelo z wiekiem
Warsztaty dla rodziców
nauki przedmalzenskie -platne???