bezplatny kurs NPR

71. Data: 2006-03-07 20:30:00

Temat: Re: [ot] Re: bezplatny kurs NPR
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:dukotu$5sm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A mogłabyś się zgłosić po odgrzybieniu i wytrzeźwieniu, a może nawet i
> zastępczej kuracji hormonalnej ? Na razie nie czuję się na siłach.

Niedoinformowany jesteś w tej jednej kwestii, chłopcze, mianowicie kobiecie
PO menopauzie HTZ na grzyba się przyda.
A nawet może zaszkodzić. Co dowodzi zresztą autor wątku.

72. Data: 2006-03-07 20:53:48

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Niedoinformowany jesteś w tej jednej kwestii,

By tylko ja.

> chłopcze,

Lubię jak mnie tak nazywają odkąd zacząłem łysieć.

> mianowicie kobiecie
> PO menopauzie HTZ na grzyba się przyda.

Jakoś trzeba się go w końcu pozbyć. Tyle że z tego co ja czytałem to w
toku eksperymentów na kobietach odkryto że estrogeny podawane po
menopauzie zmniejszają też ryzyko zachorowania na chorobę wieńcową. Kto
wie co jeszcze odkryją, wszak eksperymenty wciąż trwają.

Adam

73. Data: 2006-03-08 00:45:25

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki napisał(a):

> Brzydkie? Bynajmniej. Ale "Pan" czy "Pani" też nie są brzydkie,
> a mimo to, używanie ich w *usenecie*, świadczy o - w najlepszym
> wypadku - ironii właśnie, o ile nie gorzej.

A to już bardzo interesujące jest. IMHO jeżeli o czymś świadczy to
przeważnie o żartobliwym (nie ironicznym tylko żartobliwym - to naprawdę
spora różnica) podejściu do rozmówcy. Siedzę na grupach nie od dziś, ich
przekrój tematyczny jest dość szeroki a pierwszy raz spotykam się z taką
rewelacją na temat słówka "pan/pani".

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

74. Data: 2006-03-08 07:29:50

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Elske
<k...@o...pl> mówiąc:

>/.../Siedzę na grupach nie od dziś, ich
>przekrój tematyczny jest dość szeroki a pierwszy raz spotykam się z taką
>rewelacją na temat słówka "pan/pani".

Wiesz, człowiek uczy się całe życie...

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

75. Data: 2006-03-08 10:24:49

Temat: Re: bezplatny kurs NPR
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 07 Mar 2006 19:35:57 +0100, osoba określana zwykle jako
Lukasz Kozicki pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Jak by nie było, jest różnica między czekoladą a specyfikiem
>hormonalnym.

Nie twierdzę, że nie.
Co nie zmienia faktu, że działania niepożądane może mieć prawie wszystko
z czym organizm ma styczność.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Inwigilacja kosztuje. Permanentna inwigila-
\ K...@e...eu.org / cja kosztuje dużo.(Bronek Kozicki)

76. Data: 2006-03-08 10:38:59

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał

> Ale co tu tłumaczyć ? Wyraźnie w słowniku napisane jest od czego to
> skrót. I w jakim kontekście był stosowany. Czy masz wątpliwości od czego
> skrótem jest "prezio" i mam przypominać w jakich okolicznościach się
> pojawił w życiu publicznym ?

No świetnie, ale interpretacja, że forma "waść" ma ten sam wydźwięk, co
"prezio" jest niestety tylko i wyłącznie Twoja własna, a nie poparta żadnymi
źródłami.

PozdrawiaM

77. Data: 2006-03-08 14:36:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.03.2006, o godzinie 01.45.25, na pl.soc.rodzina, Elske napisał(a):

> [...]
> spora różnica) podejściu do rozmówcy. Siedzę na grupach nie od dziś, ich
> przekrój tematyczny jest dość szeroki a pierwszy raz spotykam się z taką

Ić na psp. :)

*Habeck*
- Schutzbach

78. Data: 2006-03-08 14:38:08

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.03.2006, o godzinie 16.59.36, na pl.soc.rodzina, Margola
napisał(a):

> Uważaj, teraz padniesz: tabletki hormonalne zapisuje w takim przypadku
> dermatolog!

Nie kłam. Mi nigdy nie przepisał!

*Habeck* rozbawiony
- Schutzbach

79. Data: 2006-03-08 14:47:22

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk wrote:

> Nie twierdzę, że nie.
> Co nie zmienia faktu, że działania niepożądane może mieć prawie
> wszystko z czym organizm ma styczność.

Owszem, ale z czekoladą - może mieć styczność "ot tak sobie",
oraz na czekoladzie nie ma adnotacji typu "działania uboczne...",
"nie zażywać w wypadku..." - zaś leki hormonalne są dostępne
wyłącznie na receptę (nawet głupiego elecomu nie mogłem normalnie
kupić) i chyba wszystkie mają adnotacje podobne do wymienionych.

Pozdr,
--
ŁK

80. Data: 2006-03-08 15:02:52

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Wed, 08 Mar 2006 15:47:22 +0100, osoba określana zwykle jako
> [...]
>wyłącznie na receptę (nawet głupiego elecomu nie mogłem normalnie
>kupić) i chyba wszystkie mają adnotacje podobne do wymienionych.

Wiesz, na lekach masz w Polsce informacje o wszelkich możliwych
działaniach jak mało prawdopodobne by nie były.
A jak trafisz na wyjątkowo silny alergen, to organizm zareaguje
niezależnie od tego czy produkt będzie miał karteczkę z ostrzeżeniem czy
nie.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Solo of Borg: You will be assimila-
`b K...@e...eu.org d' ted...trust me.

333. Osobisty LIST BOGA
Przeminelo z wiekiem
Warsztaty dla rodziców