białe robaczki cd :)

1. Data: 2005-08-15 13:51:47

Temat: białe robaczki cd :)
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DObra po dokladniejszym przyjrzeniu sie to te malutkie sa biale (wielkosc
ponizej 1mm a te wieksze 1,5mm sa ciemne)
Zauwazylem ze pojawiaja sie raczej jak jest ciemno i sobie tak maszeruja np
po scianie (wystepuja nie tylko w lazience)
Ksztaltem przypominaja troszke mrowki ale mrowkami raczej nie sa .
Wiec co to moze byc ???

2. Data: 2005-08-15 14:56:04

Temat: Re: białe robaczki cd :)
Od: "GoldSilver" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po scianie (wystepuja nie tylko w lazience)
> Ksztaltem przypominaja troszke mrowki ale mrowkami raczej nie sa .

Też u siebie to zauważyłem, najczęściej są w łazience ale zdarza się
zobaczyć je w pokojach na ścianie, meblach itp.
Z roślinami nie ma to nic wspólnego bo u mnie same sztuczne - bo zawsze
zapominałem podlewać, zwierząt w domu również nie posiadam.
Zauważyłem, że póki w domu były mrówki faraona (przywlekliśmy je razem z
meblami z bloku) to tych nie było, pojawiły się po jakiś 2-3 latach od
wytępienia mrówek.
Są raczej małe i nieszkodliwe (chyba?), więc się specjalnie nie przejmuję
ale jak by ktoś wiedział co to może być niech napisze.
Wolę te niż faraonki (fuj, jak sobie przypomnę to aż mną trzęsie).
Fotki raczej temu nawet w trybie makro nie da się zrobić ale może kiedyś
spróbuję ;-)

GS

3. Data: 2005-08-15 15:17:22

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MrOwA napisał(a):
> [...]
> po scianie (wystepuja nie tylko w lazience)
> Ksztaltem przypominaja troszke mrowki ale mrowkami raczej nie sa .

czy sa na tej stronie:
http://www.dezynsekcja.pl/encyklopedia.html ?

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660

4. Data: 2005-08-15 15:20:18

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek M napisał(a):

> czy sa na tej stronie:
> http://www.dezynsekcja.pl/encyklopedia.html ?

ja mysle ze chodzi o Rybiki
ciekawostka na ich temat:
http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35053,489162.html

5. Data: 2005-08-15 18:05:32

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek M wrote:

> ja mysle ze chodzi o Rybiki

Rybiki mają około centymetra i nie są białe, za diabła nie pasuje
to do opisu przedpiścy.

J.

6. Data: 2005-08-15 20:29:56

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po scianie (wystepuja nie tylko w lazience)
> Ksztaltem przypominaja troszke mrowki ale mrowkami raczej nie sa .

może jakieś maciupkie pajęczaki ? dużo mają nóżek ?

7. Data: 2005-08-15 21:26:37

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek M <f...@i...pl> wrote in

/ciach.../

> ja mysle ze chodzi o Rybiki

Oj Maciek - gdzie Rzym, a gdzie Krym ? Rybiki maja z centymetr i nie da sie
ich pomylic z niczym innym.

W.

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

8. Data: 2005-08-16 11:27:32

Temat: OT: Gdzie kupić sztuczne kwiaty?
Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GoldSilver" <b...@n...pl> wrote in message
> Z roślinami nie ma to nic wspólnego bo u mnie same sztuczne - bo zawsze
> zapominałem podlewać, zwierząt w domu również nie posiadam.

Ooo, sam bym chętnie wymienił kwiaty na sztuczne :) Gdzie kupowałeś?

pzdr
topjes

9. Data: 2005-08-24 07:13:05

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie te roczaczki duze 2mm sa oloru brązawowego z jakimis paskami
białymi.
Maja 3 pary nog i jakies malutkie skrzydelka (podfrufaja ok 1,5cm - wyglada
to jakby skakaly)
Jakies sugestie

ogrzewanie elektryczne - piece kaflowe
zabudowa kuchni - Wrocław - gdzie?
Pralki-Candy CTA 104 AA vs. Electrolux EWT 1011
zaluzje drewniane - wycena
demontaz fresh box Ariston MBA 4042