biale zeby

1. Data: 2003-01-04 20:48:04

Temat: biale zeby
Od: Michal <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panie i Panow.

Do pelnego zadowolenia ze swojego wygladu brakuje mi tylko
snieznobialych zebow. Co prawda ich biel jest i tak dosyc dobra, jednak
chcialbym by byla olsniewajaca.
Do tej pory stosowalem, i nadal stosuje, paste i plyn do plukania
Denivit, oraz nici Oral-B, jednak to wszystko nie spelnia do konca moich
wymagan. Moze polecicie mi cos maxymalnie wybielajacego. Oczywiscie nie
musi to byc pasta kompromisowa, czyli walka z bakteriami i wybielanie,
poniewaz do typowej ochrony jamy ustnej stosuje jednoczesnie zwykla
paste do zebow.
Nie polecajcie mi tez wybielania zebow w gabinecie dentystycznym... Juz
o tym rozmawialem z moja dentystka, i stanowczo mi tego odradzala.

Pozdrawiam
Michal

1. Data: 2003-01-04 21:31:52

Temat: Re: biale zeby
Od: "Kasia22" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzywalam juz wszytskiego na rynku i NIC :-( a czemu dentystka ci odradzila
wybielania w gabinecie?????????

--
Kasia
Uzytkownik "Michal" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-01-04 22:35:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal" <a...@w...pl> wrote in message news:3E174884.4010705@wp.pl...
> Witam Panie i Panow.
> Nie polecajcie mi tez wybielania zebow w gabinecie dentystycznym... Juz
> o tym rozmawialem z moja dentystka, i stanowczo mi tego odradzala.

to powiem ci, ze nie ma innego sposobu na wybielanie anizlei
u dentysty. i powiem szczerze, dziwie sie, ze dentysta moze
podobne rzeczy opowiadac. Wybielanie stosuja cale rzesze pacjentow
bez zadnych powiklan!!!
iwon(k)a

1. Data: 2003-01-04 23:48:21

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie polecajcie mi tez wybielania zebow w gabinecie dentystycznym... Juz
> o tym rozmawialem z moja dentystka, i stanowczo mi tego odradzala.

No to bedziesz zolty ;)
Albo zmien dentystke i wybiel w gabinecie. Dziala.

Sandra

1. Data: 2003-01-05 00:06:12

Od: "AnitaMar" <m...@t...it> szukaj wiadomości tego autora

A moze by tak.......DOMESTOS? szczególnie zalewanie na noc pomaga!!

1. Data: 2003-01-05 11:21:04

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal <a...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@w...pl...
> Nie polecajcie mi tez wybielania zebow w gabinecie dentystycznym

Niedlugo w Polsce beda na rynku paski do wybielania zebow.Ponoc na
zachodzie sa juz dostepne.U nas narazie sie je testuje.Nawet gdzies
widzialam ,ze potrzebuja ludzi chetnych to testowania tychze paskow.
Beda do zakupu w aptekach i do uzytku domowego.Ponoc przelom, ale ile
w tym prawdy...?Zobaczymy
Fiona

1. Data: 2003-01-05 12:10:30

Od: Michal <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia22 wrote:
> uzywalam juz wszytskiego na rynku i NIC :-( a czemu dentystka ci odradzila
> wybielania w gabinecie?????????

Dentystka odradzala mi wybielanie zebow w gabinecie, poniewaz taki
zabieg bardzo niszczy zeby, zwlaszcza szkliwo. Poza tym powiedziala mi,
ze przy moich zebach wystarczy jakas wybielajaca pasta do zebow. Ale
takie pasty tez odradzala, jako slabo dbajace o uzebienie. Ogolnie, tego
typu 'zabiegi' podobno niszcza zeby.

A ile takie wybielanie w gabinecie kosztuje? Slyszalem ze 400-500 zl.

pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2003-01-05 13:35:17

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widzialam ,ze potrzebuja ludzi chetnych to testowania tychze paskow.
> Beda do zakupu w aptekach i do uzytku domowego.Ponoc przelom, ale ile

Tez slyszalem te reklame radiowa "pierwsze 2003 osob dostanie paski
wybielajace w 2003 roku" (nie pamietam jakiej firmy, tylko mnie to zdziwilo
ze tylko tyle, bo 2000 osob na 38 milionow to tyle co nic, wiec emisja tej
reklamy w radiu ogolnopolskim kosztowala chyba kilkaset razy wiecej niz te
paski). Zastanawiam sie jak mialoby cos takiego dzialac. Zeby pokryte sa
przezroczysta warstwa szkliwa, ktore jest b. nieprzepuszczalne dla czynnikow
zewnetrznych (z wyj. niektorych kwasow) i jesli kamien nazebny sie nie
tworzy to nic nie powinno przyslaniac koloru glebszych warstw. Poza tym
barwy zebow sa z gory zdeterminowane genetycznie (dlatego jak sie jest u
dentysty to ten najpierw zaklada bonding, a pozniej wyciaga tabele barw i z
tej tabeli dobiera kolor plomb - tabela taka wyglada jak tabela farb do
wlosow w drogeriach) i dlatego mleczaki maja inny kolor i zeby ktore uzywa
wiekszosc grupowiczek i grupowiczow p.r.uroda tez inne. Nawet przy obecnym,
"doroslym" zestawie zebow preciez kolor siekaczy i trzonowcow jest nieco
inny. Jak wiec bedzie mozliwa taka "uranwilowka" i zabarwienie wszystkich na
bialo? Wynikaloby ze nie bedzie to chyba dzialac jak rozne pasty scierne
(np. Clinomyn) przez odsloniecie zebow, tylko przez zabarwienie. Nie jest to
pytanie do ciebie, tylko glosno sie zastanawiam, bo mam sporo watpliwosci.

z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2003-01-05 15:36:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"P.Sperling" <s...@w...pl> wrote in message news:av9fj3$1s6$1@news.tpi.pl...

> [...]
> przezroczysta warstwa szkliwa, ktore jest b. nieprzepuszczalne dla czynnikow

szkliwo jest przepuszczalne. w srodkach wybielajacych znajduje sie nadtlenek
wodoru, w roznych stezeniech, o wlasciwosciach wybielajacych. kolor zeba w czasie
zycia sie zmienia, picie kawy, herbaty itp dodatkowo zazolca zeby, nie wspominajac
o osadach nazebnych.

> Jak wiec bedzie mozliwa taka "uranwilowka" i zabarwienie wszystkich na
> bialo? Wynikaloby ze nie bedzie to chyba dzialac jak rozne pasty scierne
> (np. Clinomyn) przez odsloniecie zebow, tylko przez zabarwienie.

tak, nie dziala to na zasadzie mechanicznej a chemicznej ("wybielenie").
iwon(k)a

1. Data: 2003-01-05 15:37:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal" <a...@w...pl> wrote in message news:3E1820B6.4040105@wp.pl...

> Dentystka odradzala mi wybielanie zebow w gabinecie, poniewaz taki
> zabieg bardzo niszczy zeby, zwlaszcza szkliwo.

wybielanie nie niszczy szkliwa. mozna o tym przeczytac w
literaturze dentystycznej.

iwon(k)a

YR-jeszcze 1 pytanie...
grube nogi