bialy jezyk????

1. Data: 2002-07-10 19:02:43

Temat: bialy jezyk????
Od: <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie : bialy(ale nie caly) jezyk - co moze byc przyczyna???? raz jest
bialy a raz normalny, moze brak jakiejs witaminy???

z gory thx za odp.

2. Data: 2002-08-27 17:46:20

Temat: Re: bialy jezyk????
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Trapi mnie podobna dolegliwosc. Pojawia mi sie taki nalot ktory moge jakos
usuwac. czy wyjasniles swoj problem ???
Pozdrawiam,

Krzysztof

3. Data: 2002-08-27 21:48:55

Od: "q00" <q...@n...srem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarzem nie jestem, ale w jednej z gazet sprzed kilku lat czytałem m.in. że
bialy nalot na jezyu pojawia sie kiedy ktos czesto przebywa w poblizu zrodel
promieniowania(fal) elektromagnetycznych. Cos w tym musi byc, bo jak
pojechalem w gory i wzialem matki komorke, po powrocie moj jezyk wygladal
dosc dziwnie. Podejrzewam, że jak odłożysz kompa, TV i komorke na pare dni
to nalot zejdzie.

pozdrawiam
q00

4. Data: 2002-08-28 06:15:51

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Mam pytanie : bialy(ale nie caly) jezyk - co moze byc przyczyna???? raz jest
> bialy a raz normalny, moze brak jakiejs witaminy???
>
> z gory thx za odp.

Przyczyn może być wiele, począwszy od zakażenia miejscowego, zatrucia
pokarmowego do dysfunkcji wątroby, trzustki, zespołu jelita nadwrażliwego,
zespołu złego wchłaniania. Również zażywanie niektórych leków powoduje taki
objaw. Udaj się do lekarza internisty.
Pozdro.
Pavulon

5. Data: 2002-08-29 19:05:58

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> dosc dziwnie. Podejrzewam, że jak odłożysz kompa, TV i komorke na pare dni
> to nalot zejdzie.

Oooo, ja siedze przy komputerze 12-16/24. Jestem uzalezniony i zyciwo zmuszony
(pogramista) - niestety. Sprobuje, choc w moim przypadku jest to
prawdopodobnie spadek po ciezkiej niezidentyfikowanej infekcji wirusowej,
ktora mialem w lutym i ktorej skutki odczuwam do dzisiaj. Wykonana cala seria
badan przez specjaliste chorob zakaznych wskazuje na szczescie, ze
hematrologicznie jestem zdrowy. Bialy nalot pojawia sie dosc szybko po
spozyciu czegos slodkiego. Wymaz z jezyka nie wyklazal rozwoju grzybow a to
one lubia "slodkosci" :-((( Wiec, moze to monitor i niehigieniczny tryb
zycia :-(

Pozdrawim,

Krzysztof

> pozdrawiam