biały język,brudne zęby,na wargach żółta wydzielina, nieświeży oddech po nocy

1. Data: 2004-08-31 21:10:45

Temat: biały język,brudne zęby,na wargach żółta wydzielina, nieświeży oddech po nocy
Od: "lucek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

otóż mój problem pojawia się codziennie, myje zęby 3 razy dziennie, przed
pojściem spać mam czyste zęby,czerwony język i świeży oddech. Gdy budze się rano
to jest bardzo nieprzyjemnie( czyt temat). Czy ktoś może mi powiedzieć czemu tak
mam i jak można temu przeciwdziałać.Z poważaniem ( mam 21 lat)

2. Data: 2004-08-31 21:30:36

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lucek napisał:
> [...]
> to jest bardzo nieprzyjemnie( czyt temat). Czy ktoś może mi powiedzieć czemu tak
> mam i jak można temu przeciwdziałać.Z poważaniem ( mam 21 lat)

kwestia diety
jedz dużo warzyw i owoców, mięso tylko drobiowe, ogranicz spożywanie
pieczywa, odstaw alkohol

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2004-09-01 08:38:37

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes pewny ze mycie zebow wystarczy? zaopatrz sie w nitke dentystyczna,
czysc jezyk szczoteczka (do kupienia w aptece). A przede wszytskim napraw
wszytski ubytki. 95 % nieprzyjemnego zapachu z ust pochodzi od niebolacych i
niewidocznych dziurek, czasem w srodku juz gnijacych. Poliz kilka razy dlon
jezykiem i powachaj miejsce po 10 sekundach, jak zacuchnie to mam racje..:)

4. Data: 2004-09-01 11:54:09

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Aug 2004 23:10:45 +0200, "lucek" <s...@o...pl> wrote:

Jesli rano czujesz jakis posmak w ustach (kwasny, slony, gorzki)
to moze to byc np. z zbyt poznego jedzenia kolacji lub zbyt duzo lub
zbyt ciezkostrawnej.
Moze takze byc objawem zatrucia organizmu (nadmiar toksyn, ktorych
organizm nie moze sie pozbyc w normalny sposob).
Napisz cos wiecej.
Dokladny kolor jezyka, na poczatku i na koncu, nalot, czy mozesz go
wysunac czy masz trudnosci, posmak, wyglad (gladki czy popekany)

I oczywiscie sprawdz zeby (post Kasi)

Klapuch

5. Data: 2004-09-01 17:51:56

Od: "lucek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dokladny kolor jezyka, na poczatku i na koncu, nalot, czy mozesz go
> wysunac czy masz trudnosci, posmak, wyglad (gladki czy popekany)

1. zęby mam wszystki zdrowe, chodze co pół roku do dentysty
2. kolacje jem o 19 po czym myje zeby
3. jak rano sie obudze to mam w ustach smak jak w pupie, jezyk cały biały i
wypluwam pełno żółtego świństwa
4. jak przed pojsciem spać sobie zapale to rano jest roche lepiej ale nie idealnie
5. jem warzywa i dużo owoców

6. Data: 2004-09-01 18:26:20

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "lucek"
<r...@o...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

> [...]
ok
>3. jak rano sie obudze to mam w ustach smak jak w pupie, jezyk cały biały i
Wybacz, ale nie znam Twojej pupy ani jej posmaku. Jest kwasne, slone,
gorzkie czy inne?

Bialy jezyk (blady, np. tez pod spodem) czy bialy nalot na jezyku, tak
jak spray'em?

>4. jak przed pojsciem spać sobie zapale to rano jest roche lepiej ale nie idealnie
ok
>5. jem warzywa i dużo owoców
ok.

czekam na odpowiedz

Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

7. Data: 2004-09-01 18:57:44

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gorzkie czy inne?
>
> Bialy jezyk (blady, np. tez pod spodem) czy bialy nalot na jezyku, tak

a wieć o smaku napisze jutro bo nie pamietam jaki on jest- wiem tylko tyle że
ochytny
na całym jezyku mam biały nalot, od spodu wszystko ok

8. Data: 2004-09-02 19:13:11

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos r...@o...pl grzmiąc
> [...]

>ochytny
>na całym jezyku mam biały nalot, od spodu wszystko ok

Moze zawolaj na GG 373 66 33, bo rozmowa przez posty bedzie trwala
wieki...

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

OFERTA WSPÓŁPRACY ZE STOWARZYSZENIEM ANTYMOBBINGOWYM
optymalna dla 18 miesiecznego dziecka - ludzie ale ciemnota
Ciśnienie
ginekolog w krakowie
Kupilem rowerek