optymalna dla 18 miesiecznego dziecka - ludzie ale ciemnota

1. Data: 2004-08-31 19:19:47

Temat: optymalna dla 18 miesiecznego dziecka - ludzie ale ciemnota
Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytajcie

http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Male_Dzi
eci_i_Dieta_Optymalna/male
_dzieci_i_dieta_optymalna.html

2. Data: 2004-08-31 19:42:00

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Taa........ Mam "optymalnego" teścia. Od dnia narodzin syna nie słyszę nic
innego, jak to, że powinnam go na dietę przerzucić.
Mały ma alergię pokarmową - teść twierdzi, że na diecie optymalnej by mu od
razu przeszła. I że to moja wina, bo ja też na diecie powinnam być.
Gdy małemu nie wolno było jeść masła - dziadek niejednokrotnie po cichu
usiłował mu wpychać do buzi masło łyżeczką do herbaty. Jak dla mnie to
graniczy z fanatyzmem - każdego znajomego usiłuje namówić do teorii dr
Kawśniewskiego. Imieniny czy jakaś rodzinna impreza to po prostu koszmar :-))

Monika.

3. Data: 2004-08-31 20:26:23

Od: "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> graniczy z fanatyzmem - każdego znajomego usiłuje namówić do teorii dr
> Kawśniewskiego. Imieniny czy jakaś rodzinna impreza to po prostu koszmar

w sumie mnie alergia przeszla i wzrok mi sie poprawil (pogorszyl sie
wczesniej jak wege chcialam byc przez pol roku).
ale jak pojechalam do francji- tam takie ladne owoce itp.- to przestalam byc
optymalna.... no a jeszcze ideologia cala jest fatalna....
zobaczymy za 10 lat co z tych optymalnych zostanie ;-))

morepig

4. Data: 2004-08-31 20:52:42

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> zobaczymy za 10 lat co z tych optymalnych zostanie ;-))

:-)
mojemu teściowi po okresie poprawy stanu zdrowia pogarsza się chyba. Ma
problemy ze skórą - pęka, łuszczy się, poza tym wcale nie uregulowało mu na
stałe poziomu cukru we krwi, jak twierdził.
No, ale pękającą skórę smaruje masłem albo smalcem i dalej uparcie twierdzi
swoje :-)) No, ale jego zdrowie, jego sprawa.

Pozdrawiam,
Monika.

5. Data: 2004-09-01 00:40:28

Od: "Lama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kawśniewskiego. Imieniny czy jakaś rodzinna impreza to po prostu koszmar :-))

Z tego, co przeczytałam kiedyś na pierwszych parunastu stronach książeczki
p.Kawśniewskiego "Tłuste życie" (ideologia odrzuciła mnie zupełnie i dalej już
nie czytałam), to dzieci do lat 4 powinny być karmione wyłącznie piersią, więc
nie wiem, skąd ta wolta w kwestii maluchów...

Pozdrawiam
Lama

6. Data: 2004-09-02 06:25:09

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale pękającą skórę smaruje masłem albo smalcem i dalej uparcie
twierdzi
> swoje :-)) No, ale jego zdrowie, jego sprawa.

Czy twoj tesciu jest o zdrowych zmyslach?! Lepiej takiego nie spuszczac z
oka...a i do dziecka tez nie dopuszczac;)

Skad biora sie tacy maniacy???
Chociaz slyszalam o kims (nauczycielka) kto sadzac, ze smalec leczy wypijal
codziennie1/2 szkl.takiego rozpuszczonego ;(
Ludzie sami miedzy soba opowiadaja bzdury, tworzac nowe teorie diet (dotyczy
to wiekszosci diet) i...takie sa skutki.

Pzdr.
Iwona

7. Data: 2004-09-02 13:50:08

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy twoj tesciu jest o zdrowych zmyslach?!
Czasem mam poważne wątpliwości :-)))

Lepiej takiego nie spuszczac
> z oka...a i do dziecka tez nie dopuszczac;)
No, to jest dość poważny problem. Mały ma alergie pokarmową (ustępującą na
szczęście). Teść doskonale wie, co mały może jeść, a czego absolutnie nie
powinien. Ale wciąż próbuje wciskać dziecku po kryjomu rzeczy, które go
uczulają. Nie zostaje z nim sam, ale czasem potrafi skorzystać z okazji jak
się odwrócę. To przykre ograniczać kontakty dziecka z dziadkiem i kontrolowac
na każdym kroku, ale innego wyjścia nie mam. Oj, ciężkie życie z tymi
"optymalnymi"....

> Skad biora sie tacy maniacy???
Pojęcia nie mam. Ale to faktycznie mania - teść nie przyjmuje do wiadomości
niczego, co nie zgadza się z dietą dr. Kwaśniewskiego. To jak ograniczenie
umysłowe :-)))

Pozdr.
Monika.

8. Data: 2004-09-02 14:05:28

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, ciężkie życie z tymi "optymalnymi"....

Wierz mi, nie z optymalnymi, tylko z tesciem;)

Pzdr.
Iwona

9. Data: 2004-09-02 14:37:37

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wierz mi, nie z optymalnymi, tylko z tesciem;)

Być może, grunt to zdroworozsądkowe podejście do wszystkiego :-))
Akurat mojemu teściowi brak rozsądku w sprawach diety.

Ciśnienie
ginekolog w krakowie
Kupilem rowerek
przeziebienie