bialy nalot na patelni zeliwnej...

1. Data: 2005-10-31 23:07:44

Temat: bialy nalot na patelni zeliwnej...
Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

na mojej leciwej juz zeliwnej patelni zaczal sie pojawiac..bialy nalot. Nie
wiem co to za dziwactwo, patelnia ma juz swoje lata i dotad "dzialala bez
zarzutu". Nalot wyglada jak jakas sól, jest sypki i daje sie bez problemu
zmyc. Po uzyciu i umyciu jak patelnia obeschnie..pojawia sie nalot - co to
moze byc?!

:::mg:::

2. Data: 2005-11-01 09:50:33

Temat: Re: bialy nalot na patelni zeliwnej...
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Nov 2005 00:07:44 +0100, Michał Gwiazdowski wrote:

> [...]
> bez zarzutu". Nalot wyglada jak jakas sól, jest sypki i daje sie bez
> problemu zmyc. Po uzyciu i umyciu jak patelnia obeschnie..pojawia sie

A próbowałeś patelnię po umyciu nasmarować olejem?
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Fellahowie"

3. Data: 2005-11-01 10:44:37

Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po uzyciu i umyciu jak patelnia obeschnie..pojawia sie nalot - co to
> moze byc?!
>
> :::mg:::
>
>Witam wydaje mi się że jest to wina wody któej używaz do mycia naczyń lub
płynu , możliwe że zmienili technikę uzdatniania wody, lbu się
przeprowadziłeś , ogólnie żeliwnych naczyń to się nie myje dentergentami ,
wzasadzie nalezy je opłukać i natłuścić olejem
Pozdrawiam JULIUSz
Ps ZAPRASZMA NA MOJE AUKCJE Z NACZYNIAMI ŻELIWNYMI

4. Data: 2005-11-01 10:48:17

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Nov 2005 11:44:37 +0100, nightmen <nightmen
<@poczta.onet.pl>> napisał:

> Ps ZAPRASZMA NA MOJE AUKCJE Z NACZYNIAMI ?ELIWNYMI

Podaj link, jestem zainteresowany. Cięzko jest kupic cos dobrego do płyty
indukcyjnej.Zeliwo zdaje sie jest do tego dobre..

5. Data: 2005-11-02 14:30:01

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam sposob na bialy nalot na naczyniach kwasoodpornych. Co pewien czas
zrobic slaby roztwor kwasku cytrynowego, tak 1 lyzeczke na pol szklanki
wody. Mozna lekko podgrzac, nie trzeba szorowac. Zamieszac, wyplukac.

Zeliwny, napewno pozbedzie sie nalotu, ale nie wiem czy go nie ubedzie.

dexth
d...@i...pl

6. Data: 2005-11-03 11:07:39

Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@s...waw.pl> napisał w
wiadomości news:pan.2005.11.01.09.50.33.543595@sgh.waw.pl...

> A próbowałeś patelnię po umyciu nasmarować olejem?

ja raczej ja tylko splukuje i zawsze jest troche tlusta, ale sprobuje
wetrzec oliwe, moze pomoze.

dzieki wszystkim za pomoc.
:::mg:::

Truskawki sałatkowe
Bezowiec - ciasto jak zrobić
czy można zamrozić?
sałatka z pekińskiej, groszku, rodzynek....
bażanci temat :)