bielizna Yard

1. Data: 2003-08-07 12:32:48

Temat: bielizna Yard
Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

ktora z dziewczat ma bielizne Yard i jak jest z jakoscią ? Chce kupic
koszulke, ale na zdjeciu nie widac, czy ta dzianina jest cieniutka i
przezroczysta, czy lepszej jakosci

Dzieki
Haszka

1. Data: 2003-08-07 13:19:41

Temat: Re: bielizna Yard
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "haszka" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ktora z dziewczat ma bielizne Yard i jak jest z jakoscią ? Chce kupic
> koszulke, ale na zdjeciu nie widac, czy ta dzianina jest cieniutka i
> przezroczysta, czy lepszej jakosci

Ja mam stringi :) Ale oglądałam też koszulki.
Nie są przezroczyste, raczej takie ciut grubsze i bardzo wygodne. Może
spróbujesz obejrzeć i dotknąć w jakimś sklepie?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-08-07 14:19:19

Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie są przezroczyste, raczej takie ciut grubsze i bardzo wygodne. Może
> spróbujesz obejrzeć i dotknąć w jakimś sklepie?

Super :), juz sobie zamowilam http://www.yard.pl/SKLEP/index.html-. Moze
ktoras z dzeiwczat skorzysta.

1. Data: 2003-08-07 14:29:44

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super :), juz sobie zamowilam http://www.yard.pl/SKLEP/index.html-. Moze
> ktoras z dzeiwczat skorzysta.

A zamawialas cos jeszcze? Przepraszam, ze pytam ale tam trzeba zamowic od 5
sztuk w gore. 5 to minimum. Bielizna ladna ale.....duzo trzeba
zamawiac...poszukam gdzies w sklepach.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-07 16:21:18

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

czy wroclawianki wiedzą w ktorym sklepie można dostać bielizne tej firmy?
Spodobalo mi sie kilka rzeczy a coś boje sie kupować nie mierząc tego
wczesniej
Dziękuje za info

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-08-12 08:38:17

Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktora z dziewczat ma bielizne Yard i jak jest z jakoscią ? Chce kupic
> koszulke, ale na zdjeciu nie widac, czy ta dzianina jest cieniutka i
> przezroczysta, czy lepszej jakosci

Czesc dziewczyny,
dostalam przesylke juz wczoraj (!) i otwierałam z duszą na ramieniu, ale
koszulki okazały się bardzo mieciutkie i fajnej jakości, także jestem bardzo
zadowolona :). Polecam

Pozd.

1. Data: 2003-08-12 10:29:57

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostalam przesylke juz wczoraj (!) i otwierałam z duszą na ramieniu,
(...)
Czy dostalas mailem potwierdzenie po zlozeniu zamowienia?

Magda

1. Data: 2003-08-12 11:56:00

Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dostalas mailem potwierdzenie po zlozeniu zamowienia?

Nie i na mail'a właśnie czekałam, ale zadzowniłam do nich i powiedzieli, że
już wysłali. Zamówiłam w czwartek, a otrzymałam w poniedziałek :).

St.Ives
Orsay
skutecznosc aparatu babyliss epilissi?
vichy