biovital

1. Data: 2000-11-03 06:11:27

Temat: biovital
Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zwracam sie do grupy z pytaniem, co zrobic, zeby hemoglobina nie spadala.
NIestety mam taki problem. Trenuje lekkoatletyke i za kazdym razem jak robie
badania krwi, to mam za malo hemoglobiny. Zazwyczaj nie wchodze w norme
(ostatnio 9.9). Zelazo wchodzi w norme ale ledwo,ledwo. Obecnie mam kuracje
"zelazowa", to znaczy bralam resoferon i biore jeszcze surbifer dulures.
Nigdy sie niczym nie wspomagalam. Po prostu staralam sie odzywiac bardzo
zdrowo. To chyba jednak nie wystarczy. Poradzcie mi, co najlepiej spozywac.
Moze wlasnie biovital?
dzieki
Ela

2. Data: 2000-11-03 21:01:36

Temat: Re: biovital
Od: Angie <u...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Nov 2000 07:11:27 +0100, "Ela" <e...@b...com.pl> wrote:

> [...]
>zdrowo. To chyba jednak nie wystarczy. Poradzcie mi, co najlepiej spozywac.

Najlepiej dowiedz sie dlaczego masz takie wyniki, hemoglobina 9,9 g/dl
to moze miec jakies przyczyny do wyleczenia - odwiedz ginekologa,
wyklucz chorobe wrzodowa i jeszcze pare rzeczy - najlepiej pod
kierunkiem swojego lekarza pierwszego kontaktu.
powodzenia
Angie

Sztuczne zastawki serca
Szczepionka przeciwrakowa - jaka skutecznosc ?
Targi Medycyny Naturalnej i Niekonwencjonalnej Katowice 3-4 listopada ( o ile pamietam)
Synagis lek przeciwko RSV
HEMOFER szkodzi?