biszkopt jak wyjmować??

1. Data: 2004-03-27 19:54:36

Temat: biszkopt jak wyjmować??
Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pyatnei czy biszkopt należ y od razu wyjąć z piekarnika i blaszki i
zdjąć papier ze spodu czy..troszkę poczekac??

1. Data: 2004-03-27 23:14:41

Temat: Re: biszkopt jak wyjmować??
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojola" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
> mam pyatnei czy biszkopt należ y od razu wyjąć z piekarnika i blaszki i
> zdjąć papier ze spodu czy..troszkę poczekac??

ja czekam aż całkeim wystygnie, koleżanka poradziła mi kiedyś by blaszkę
odwrócić do góry nogami i wesprzeć ją na dwóch kubkach po bokach, wtedy
biszkopt będzie bardziej puszysty i nie opadnie pod własnym ciężarem, co też
często robię i jest ok.
pa

1. Data: 2004-03-28 23:41:42

Od: "Lama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pyatnei czy biszkopt należ y od razu wyjąć z piekarnika i blaszki i
> zdjąć papier ze spodu czy..troszkę poczekac??

Ja zaraz po wyłączeniu piekarnika (albo nawet chwilę przed) przykrywam
dopasowaną do tortownicy okrągłą metalową tacką i zostawiam do wystygnięcia.
Jest równy, nie opada, a po zdjęciu tacki "skórka" z wierzchu łatwo odchodzi,
odsłaniając apetyczne ciasto. Łatwo nasączyć czymś dobrym i ładnie wygląda,
kiedy się na wierzch daje galaretkę.

Pozdrawiam
Lama

andrut z galaretka, jak to było?:)