bitki

1. Data: 2000-08-31 18:20:26

Temat: bitki
Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Juz wyczytalam w innym watku, ze sie je robi np z szynki, ale mozna wiecej
szczegolow???
Bo np w mojej ksiazce kucharskiej takie cos jak bitki nie figuruje, a moja
mama robila takie, ze mmmmmm.......

rozmarzylam sie, czas do domu na kolacje.....

Anna

1. Data: 2000-09-02 04:42:41

Temat: Re: bitki
Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@r...fm> wrote in message news:8om7ld$bg4$1@skipper.rmf.pl...
> [...]
> mama robila takie, ze mmmmmm.......
>
> rozmarzylam sie, czas do domu na kolacje.....

Bitki, takie jakie ja je znam, to rozbite tluczkiem plastry wolowiny duszone
do miekkosci w sosie.
F.

1. Data: 2000-09-02 19:30:55

Od: Boguslaw Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> [...]
> mama robila takie, ze mmmmmm.......
>
> rozmarzylam sie, czas do domu na kolacje.....

To poszukaj poh haslem zrazy, pewnie wtedy znajdziesz. Nie pamietam
tylko,
jakie te zrazy, bo u mnie w domu tez sie nazywaja bitki.

BK

sos musztardowy ?
Re: zielona herbata
zielona herbata